Tvorba eshopu, automatizácia objednávok a fukcionality programované na mieru. Taká bola spolupráca s firmou Herbert, ktorá sa zaoberá výrobou kvalitných a lahodných sirupov.

Prejsť na web

Vysoký dôraz kladie na čerstvosť a kvalitu surovín, ktoré získava od spoľahlivých partnerov. Staviť na spoľahlivého partnera sa rozhodli aj pri tvorbe eshopu a tak oslovili nás.Pôvodný plán bolo zjednodušiť proces objednávania pre prevádzky, ktorý dovtedy posielali svoje objednávky mailom. Avšak po prvotnom kreatívnom stretnutí sme sa zhodli, že chceme priniesť možnosť objednať si tieto úžasné sirupy aj bežným spotrebiteľom. Základom celého riešenia je náš vyladený systém sellio, ktorý sme prispôsobili potrebám tohto projektu. Vďaka selliu sme dokázali zjednodušiť a zautomatizovať celý proces vybavovania objednávok pre prevádzky a nášho klienta. Zákazníci majú pri registrácii možnosť registrovať sa ako prevádzka alebo ako bežný spotrebiteľ.
B2B zákazníci väčšinou presne vedia, čo potrebujú objednať a tak bol pohľad pre B2B zákazníkov upravený tak, aby celú objednávku išlo vybaviť na jednej obrazovke a čo možno na najmenej kliknutí. B2B zóna má samozrejme vlastný cenník. Prevádzky majú možnosť nastavenia aj viacerých dodacích adries, ktoré môžu jednoduchým výberom priradiť k objednávke.

6

špecialistov

100 +

Počet hodín programovania

Funkcionality programované na mieru

Na základe požiadaviek klienta, sme nastavili obmedzenia nákupu produktov na násobky, v ktorých je možné dané množstvo objednať.  Súčasťou eshopu je aj napojenie instagram feedu s webom. Pridali sme tiež katalógy na stiahnutie a vytvorili sme prehľadnú históriu objednávok, dostupnú pre každého prihláseného používateľa. Na stránku sme pridali možnosť nastavenia dostupnosti produktov. V rámci automatizácie procesov sme taktiež spravili prepojenie sellia na systému Superfaktúra. Všetky objednávky po vybavení automaticky smerujú do Superfaktúry, kde sa faktúry vystavujú a odosielajú zákazníkom eshopu.