Objavte digitálny svet s našim blogom

Zhrnutie mesiaca marec 2019

Čo máme nové? Máme novú stážistku Eurydike Máme novú projektovú manažérku Zuzku Máme novú content manažérku Simonu   Boli sme s Viky vo Viedni na…

Ako som sa za rok stal webovým programátorom?

Vysoká škola ma nebavila, tak som ju predčasne ukončil s jasným cieľom. Chcem sa stať programátorom. Mal som malé základy HTML a CSS. Našiel som…

Náš klient regina.sk bodoval v súťaži ShopRoku 2018 a získal jedno prvé a jedno druhé miesto

Veľmi nás teší, že náš klient regina.sk ako eshop získal cenu kvality a to rovno v dvoch kategóriách: 1. miesto cena kvality: kancelárske potreby 2….

BarCamp Bratislava 2019 už 13. apríla v KC Dunaj

Digitálne agentúry Vibration a Basta Digital aj tento rok pokračujú v organizácii konferencie BarCamp Bratislava.BarCamp Bratislava sa bude konať tak, ako minulý rok, v priestoroch…

13 tipov, čo predávať v e-shope v roku 2019

Rok 2019 je ďalší rok, kedy môžete urobiť krok vpred. Môže to byť rok, kedy začnete naplno podnikať v e-commerce, otestujete nové produkty, vyskúšate nové marketingové…

WhatsApp ako nový komunikačný nástroj so zákazníkmi

WhatsApp je jedna z najpopulárnejších messaging aplikácii. Mesačne má vyše 1,5 miliardy aktívnych používateľov a denne sa tu vymení okolo 60 miliárd správ. Pre firmy predstavuje…

Zhrnutie mesiacov december, január a február 2019

V návale pracovných povinností sme akosi pozabudli na naše pravidelné mesačné zhrnutie. Tak dnes, pre zmenu, prinášame zhrnutie trojmesačné. Rok sa začal zhurta a marec…

Stáž v digitálnej agentúre očami absolventa Ekonomickej univerzity

Všetko sa to začalo v Online klube – projekte pre študentov Ekonomickej univerzity. Tu som s mojím tímom vytvorila webovú stránku pre bratislavských výrobcov koláčikov….

Bezpečnosť pri cestovaní: ako ochrániť svoje súkromie, zariadenia, dáta a peniaze pred zneužitím a krádežou

Keďže sme remote firma a radi veľa cestujeme, prinášame vám zoznam tipov, ako ochrániť vaše dáta a hlavne peniaze pred zneužitím. Keď cestujeme, často s nami…

Ako si vybrať, čo máte predávať v e-shope?

Aktualizovaný článok dňa 13. 2. 2019. Pôvodný článok vznikol 5. 2. 2018. Založiť si e-shop je dnes otázkou niekoľkých minút. Svoj vlastný internetový obchod môže…

Aký systém si zvoliť pre svoj e-shop?

Ak sa firma rozhodne pre obchodovanie prostredníctvom elektronického obchodu, jednou z dôležitých fáz je výber správneho systému. A práve o výbere systému pre eshop sme…

Zhrnutie mesiaca november 2018

Čo zaujímavého sme robili v novembri? So Štefanom Polgárim z E-commerce Bridge sme diskutovali o tom ako nájsť dobrých developerov a aké sú výhody práce…

Zhrnutie mesiaca október 2018

Aký bol náš október? Náš CEO prednášal na Ekonomickej univerzite v Bratislave vrámci Online klubu Keďže sme mali október, začali sme sa venovať October CMS…

Hľadáme backend PHP developera

NEMUSÍŠ byť senior NEMUSÍŠ ovládať MVC framework MUSÍŠ sa chcieť učiť MUSÍŠ mať základy programovania v PHP, C, Jave alebo Pythone,.. očakávame, že CHCEŠ pracovať…

Zhrnutie mesiaca september 2018

September zbehol celkom rýchlo a máme po lete. Čo máme nové? spustili sme tri wordpressové webové stránky https://cukru.sk Našej spriatelenej agentúre cukru sme pomohli spustiť…

Marketingové frameworky. Aký si vybrať pre vaše podnikanie?

Využitie marketingového frameworku môže vášmu biznisu zaistiť trvalý a rastúci zisk. Pomôže vám definovať spôsob marketingu vašej firmy a skompletizuje vašu stratégiu s víziami do budúcnosti. Vďaka nemu…

Zhrnutie mesiaca august 2018

Čo máme nové? zredizajnovali sme eshop vivaeshop.sk, ktorého dizajn sme robili pred 5 rokmi my, ale už trochu zostarol – celú case study si prečítajte tu…

Štatistiky platformy WordPress na Slovensku v roku 2018

Zaujímavú prednášku na tohtoročnej konferencii WordCamp Bratislava viedol Vladimír Smitka. Prezentoval vlastný prieskum slovenského trhu a pripravil zaujímavé štatistiky a fakty o platforme WordPress na…

Zhrnutie mesiaca júl 2018

Čo máme nové Náš systém sellio používa klientova mamina (viac ako 55 ročná). Jedná sa o eshop https://dnbwear.eu/. Dostali sme referenciu od klienta, že keď to dokáže…

Čo je dropshipping a ako môže pomôcť vášmu e-commerce biznisu?

S pojmom dropshipping ste sa už v online svete zrejme stretli. Nie každý ale tomuto anglickému výrazu rozumie a mnoho ľudí nevie, ako by dropshipping…

Zhrnutie mesiaca jún 2018

Čo máme nové Zúčastnili sme sa na WordCamp Europe #wceu #wordcamp2018 #beograd Príspevok, ktorý zdieľa Vibration.sk (@vibration.sk), 16 Jún 2018 o 4:27 PDT Spustili sme…

Historické okienko: Od VHS po YouTube. Akú cestu prešlo VIDEO?

Video v akejkoľvek podobe sa stalo každodennou súčasťou nášho života. Pozeráme ho na televízii, v počítači, na tabletoch, no najčastejšie zrejme na našom smartfóne. Multimediálny…

Organizovali sme BarCamp Bratislava 2018

Vyhodnotenie akcie BarCamp 2018 Ako dopadla akcia BarCamp 2018, ktorá sa uskutočnila 21.04. v KC Dunaj v Bratislave. BarCamp je sieť eventov a otvorených konferencií…

Vývoj grafických editorov. Kedy vznikol Photoshop?

Grafika. Slovo, ktoré používame v biznisových komunikáciách denno-denne. Vizuálne vnímanie má tak veľkú silu, že môže rozhodovať o úspešnosti vašej reklamy, produktu, služby, či webstránky….

Zhrnutie mesiaca máj 2018

Čo máme nové Tešíme sa na WordCamp Europe, ktorý bude tento rok v Belehrade! Ochutnávali sme víno na ochutnávke v CORKu. #corksk #winebar #client #winetasting…

Persóny v biznise. Viete, kto je váš klient?

Persóny sú jedným zo základných predpokladov úspešnej biznisovej kampane či reklamy. Mnohé z firiem využívajú vlastnosti persón pri tvorbe a cielení reklám, aj keď netušia,…

Historické okienko: Ako sa zmenila hudba a zvuky na webe?

Hudba a zvuky boli súčasťou webstránok od ich prvotnej podoby. V minulosti predstavovali zaujímavý efekt, dodávali webom štýl a častokrát ich funkciou bolo aj zaujať…

Zhrnutie mesiaca apríl 2018

Čo máme nové Ako strieborný partner sme sa zúčastnili eventu WordCamp Bratislava. Odniesli sme si množštvo nových poznatkov a skúseností. Prednášku na WordCampe mal aj…

Výhody a nevýhody cielenia reklamy na značku konkurencie

Cielenie vašej reklamy na značku konkurencie je bežná prax. Hoci to niekto môže pokladať za nemorálne, z marketingového hľadiska ide o zaujímavý spôsob, akým môžete…

Stážista Panos hovorí o práci vo vibration

I can’t believe I’ve already been here for two months! It has gone faster than I thought, which is a good sign. Let’s introduce myself,…

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Ivan Potančok CEO

+421 908 785 406

info@vibration.sk

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt