Blog

Predstavenie teamu vibration -junior programátor Martin

Čo robíš mimo pracovnej doby najradšej? Zájdem do posilňovne, pracujem na bakalárke, chodievam na prechádzku so psom, chillujem niekde s kamošmi, youtube. Akú hudbu počúvaš? Najradšej si púštam gymradio alebo nejaký orchestral vocal dubstep, rock, numetal, dnb, dubstep, top kapela je ale Linkin Park :O Aká technológia ťa zaujala v…


Big Data a ich využitie v e-commerce – získajte novú konkurenčnú výhodu

Písal sa rok 2003 a Oren Etzioni letel z amerického mesta Seattle do Los Angeles na bratovu svadbu. Na tejto významnej udalosti si dal náramne záležať a preto si kúpil letenku už niekoľko mesiacov dopredu. Bol presvedčený o tom, že týmto spôsobom významne ušetrí. Neušetril. Zaplatil podstatne viac, ako ľudia, ktorí si letenku kúpili…


Kompletný návod o interakčnom dizajne pre začiatočníka

  Interakčný dizajn má svoje korene vo webovom a grafickom dizajne, časom sa však odčlenil a stal sa vlastnou entitou. Je to už viac než len práca s textom a fotkami, interakční dizajnéri majú zodpovednosť za vytváranie každého elementu na obrazovke, na ktorý môže používateľ kliknúť, písať, alebo ho presunúť. V skratke, sprostredkuje interakciu ako…


Webdizajnové trendy v roku 2017

  Trendy, ako ich poznáme v súčasnosti sa neustále menia a zajtrajšok už nie je rovnaký, ako dnes. To isté platí aj pri webdizajne. Internet je unikátne prostredie, ktoré sa konštantne mení a vyvíja smerom vpred. Trendy vo webdizajne sú výsledkom experimentom a inovácii, ktoré posúvajú toto odvetvie ďalej. Pozrime sa na to, čo…


predstavenie teamu vibration – content manager Nela

Čo robíš mimo pracovnej doby? Trávim čas s mojimi priateľmi. Rada chodím do galérií za umením. V zime snowboardujem a v lete bajkujem. Nepohrdnem dobrým jedlom, pitím alebo knihou. Akú hudbu počúvaš? Hudba ma sprevádza od rána až do večera, takže toho počúvam veľa. Radšej mám však elektronickú alternatívnu hudbu….


Jednoduchosť vo Web dizajne: Prečo sú jednoduché dizajny efektívnejšie?

Autor: Viktor Vincej je bloger, affiliate marketér a zakladateľ webstránky webcreate.me. Web dizajnom, online marketingom a WordPressom sa profesionálne zaoberá viac než 5 rokov. Jednoduchosť sa zdá byť nadčasový trend vo web dizajne napriek tomu, že “jednoduchý môže byť ťažší než komplexný” (slovami Steva Jobsa). Na to, aby ste našli…


Predstavenie teamu vibration – CEO Ivan

Čo robíš mimo pracovnej doby najradšej? Rád cestujem a športujem – bicykel, snowboard, posilka, plávanie. Mám rád dobré jedlo a pitie, preto rád spoznávam nové chute. Občas ešte produkujem hudbu a snažím sa vzdelávať. Akú hudbu počúvaš? Momentálne si fičím na spotify a táto služba mi každý týždeň namieša kopec…


Predstavenie teamu – WordPress a front end master Martin

Maťo je súčaťou Vibration už 5 rokov, vlastne prvý zamestnanec. Odporučil ho jeho bratranec Milan. Začínali sme dvaja na byte na Dlháčoch. Venuje sa front end programovaniu a je náš WordPress expert! Okrem toho stíha hrať na basgitaru a skladať vlastnú hudbu. Hrá v 2 kapelách. Bol členom firemnej kapely, ktorá síce…


Predstavenie teamu – back end programátor Breigi

Náš back end programátor Breigi zabezpečuje fungovanie webu na pozadí. Pracuje hlavne v PHP (YII, cake PHP), JavaScript, MySQL. Front endu sa vyhýba, ale za to vie dokódiť do nášho systému pre eshopy sellio úplne všetko. 


Predstavenie teamu – programátor Juraj

Náš back end programátor Juraj u nás navrhuje a implementuje pozadie webov a webových aplikácií. Vyštudoval FIITku v Bratislave, od kiaľ má červený diplom! Ovláda C++, Java, PHP aj WordPress.


Predstavenie teamu – webdizanérka Marika

Marika vo vibration zastrešuje web dizajn a grafický dizajn. Hoci je tichší typ, vždy sa snaží vyhovieť požiadavkám klienta na 100%. Skúsenosti má hlavne z printu, ale s nami objavila nový svet onlajnu.


Predstavenie teamu – programátor Erik

Erik programuje vo vibration front end aj back end. Je rýchly, precízny a zvládne takmer všetko! Pracuje hlavne s HTML, JS, SCSS, PHP(framework YII a WordPress). Robíme spolu tretí rok, ale videli sme ho spolu asi tri krát. Z Myjavy robí remote. Na otázky odpovedal tak, ako komunikuje cez skype. Efektívne.  – Čo…


Predstavenie teamu – account manager Vlado

Account manager Vlado má u nás na starosti hľadanie nových klientov a starostlivosť o existujúcich. Spolu s priateľkou vyrábajú dizajnové kabátiky pre francúzskych buldočkov. Jedného malého francúzskeho buldočka aj vlastní a volá sa Bubu.


Tip 96: Sledujte svoju konkurenciu

Každý podnikateľský plán obsahuje informácie o analýze konkurencie. Je to jeden z najdôležitejších bodov a mal by byť vždy zahrnutý. Je to šanca, ako sa pozrieť bližšie na trh a jeho účastníkov a naučiť sa čo robia ostatní a prečo. Spoločnosti, ktoré svoj podnikateľský plán každý rok aktualizujú by na túto časť zabúdať nemali – startupy…


Tip 95: Začnite využívať analýzu kľúčových slov

Základ každého SEO a každej PPC kampane tvorí analýza kľúčových slov. Vykonáva sa z rôzneho množstva dôvodov, predovšetkým je to hlavne kvôli tomu, aby ste našli kľúčové slová súvisiace s vašim podnikaním, ktoré pritiahnu na váš web relevantnú cieľovú skupinu. Spôsob akým ľudia premýšľajú a následne do Google vyhľadávania zadávajú kľúčové slová sa neustále…


tip 94: Využite RFM analýzu na personalizovaný inteligentný newsletter

RMF analýza je nástroj, ktorého sila spočíva v tom, že prináša príležitosti na zlepšenie marketingovej kampane cez lepšie porozumenie nákupného správania zákazníkov. Cieľom analýzy je nájsť zákazníkov, u ktorých je najvyššia pravdepodobnosť pozitívnej odozvy a zároveň je u nich očakávaný najvyšší prínos v podobe zisku. RFM zefektívňuje procesy a poskytuje…


Tip 93: Vyskúšajte A/B testovanie pre zvýšenie konverzií

ab testovanie

Ak chcete robiť zmeny na eshope a neviete, aká zmena je najlepšia a prinesie najviac konverzií, otestujte dve varianty. Využite A/B testovanie, aby ste zistili, čo pritiahne vašich zákazníkov k vykonaniu požadovanej akcie. Môžete testovať zmeny dizajnu, grafiky, bannerov, reklamných kampaní, newsletterov,.. Vždy porovnávate dve verzie s cieľom určiť, ktorá…


Tip 92: Zasielajte personalizované newslettre

personalizované newslettre

E-mail marketing prechádza veľkými zmenami. Bežný e-mailing už nepúta toľko pozornosti. V rámci nových technológii sa do popredia dostávajú personalizované newslettre a časovo optimalizované e-maily.


Teambuilding vibration v Banskej Štiavnici

Minulý týždeň sme presunuli takmer celú firmu do Banskej Štiavnice, konkrétne do penziónu pri jazere Počúvadlo. Zo zavretého baru sme si spravili na týždeň kanceláriu. Cieľ bol stráviť spolu čas, nakoľko pár členov robí remote, čiže sa nevidíme často osobne. Osobný kontakt nahrádzame cez skype, telefón, asanu a najnovšie slack….



Hľadáme junior account managera

Náplň práce Aktívne vyhľadávanie nových klientov a následná starostlivosť o nich Prezentácia produktov firmy Starostlivosť o existujúce portfólio klientov Čo od teba očakávame Skúsenosti s predajom, Microsoft Excel – pokročilý Microsoft Word – pokročilý Internet (e-mail, www) – pokročilý Microsoft PowerPoint – základy Anglický jazyk – základy Tvoje vlastnosti Flexibilita…


Tip 91: Zamyslite sa, či sa váš produkt nedá predávať cez affiliate sieť

Podporte váš eshop affiliate marketingom. Je to jednoduchý spôsob ako zarobiť peniaze navyše. Určíte si províziu, ktorú ste ochotní dať za sprostredkovanie predaja a o ostatné sa postará tretia strana. Neplatíte za zobrazenia ani za kliky, platíte iba za reálny predaj. Sprostredkovateľ vám buduje značku bez toho aby ste o tom vedeli, či…


Tip 90: Máte na eshope hodnotenia od vašich zákazníkov?

Nechajte si ohodnotiť váš eshop zákazníkmi a nehanbite sa uverejniť ich názor priamo na úvodnej stránke vášho eshopu. Po anglicky testimonials, u nás je táto sekcia väčšinou nazvaná Povedali o nás. Sú to komentáre od vašich spokojných zákazníkov, ktorí zhodnotia nákup u vás. Zákazník vyrozpráva svoju skúsenosť s vašim eshopom…


Tip 89: Prečo zdieľať svoje najlepšie príspevky znova?

Pravidelne sa staráte o svoje sociálne siete a niektoré príspevky majú oveľa vyššiu úspešnosť ako ostatné? Zdieľajte ich znova! Nezáleží na tom ako staré sú. Máte neobmedzené možnosti namiešania si príspevkov na sociálnych sieťach. Mesačný harmonogram publikovania príspevkov si zostavte použitím mixu starých a nových albumov, fotiek, textov,… Nebojte sa…


Tip 88: export účtovných položiek do fakturačného systému

Účtovníctvo pre svoj eshop riešia ľudia väčšinou cez účtovníka. Ak platíte účtovníkovi za účtovníctvo a zároveň platíte za každú položku, tak pri veľkom množstve objednávok budete mať veľa účtovných položiek. Automatizáciou procesov môžete ušetriť peniaze. Nechajte si spraviť jednoduchý skript, ktorý vám vygeneruje XML súbor. XML jednoducho importujete do fakturačného systému vášho účtovníka. A…


Budúcnosť bez aplikácií

Čoskoro možno nebudeme musieť inštalovať aplikácie, pomôže nám s tým Google a prekvapivo aj Apple. “There’s an App for That.” Toto je slogan, ktorý definuje mobilný svet od roku 2008. Aplikácie sa zdali ako spôsob, ktorým pôjde urobiť všetko. Produkty používali reklamy a predvádzali svoje nové aplikácie,a ešte aj rodinná reštaurácia…


Tip 87: Vytvorte si google plus profil

Aj keď sociálne siete valcuje facebook, oplatí sa spraviť si Google Plus profil. Je to ďalší odkaz na váš eshop a my externé odkazy na eshop potrebujeme. Otázka je, či Google Plus prežije ďalší rok, ale pokiaľ funguje, tak to treba využiť. Okrem toho si pridajte do detailu produktu aj…


Tip 86: Promujte posty na facebooku

Ak máte dobrý článok, neváhajte experimentovať so sponzorovanými príspevkami na facebooku. Zasiahnete väčšie publikum. Bolo to dávno, keď stačilo publikovať post na vašom facebooku a videli to všetci vaši fanúšikovia. Dnes Google aj Facebook tlačí používateľov, aby platili za reklamu. Zadarmo nezobrazujú takmer nič, hlavne keď ide o reklamu. Stačí…


6 Web dizajnových trendov roku 2015 & 2016, ktoré musíš poznať

Popularita a potreba responzívneho web dizajnu stále rastie. Viac a viac internetových stránok sa snaží byť „pripravených pre mobilné zariadenia“. Pozrime sa na niektoré z najpopulárnejších trendov predchádzajúceho a aktuálneho roku. Šírenie UI patternov Jedným z vedľajších efektov responzívneho dizajnu je fakt, že veľa internetových stránok vyzerá podobne. Avšak, na vine nie je iba…


Tip 85: Prerobte si obchodné podmienky

Na Slovensku je dosť častým zvykom, že sa menia zákony o elektronickom obchode aj zákon o ochrane osobných údajov. Je dobré sledovať facebook skupiny, ktoré sú zamerané na eshoperov, prípadne sledovať blogy zamerané pre eshopy. V každej krajine je iná legislatíva a ak v nej predávate, tak by ste mali…


Tip 84: Nabádajte užívateľov, aby robili interakcie na vašom facebook poste

Facebook má rád interakcie. Rozlišujeme tri tipy interakcií na Facebook poste. Like Share Comment Pútavý príspevok vaši fanúšikovia zdieľajú, lajkujú alebo komentujú. Píšte úmyselne posty, ktoré budú vyzývať na tieto činnosti. Určite ste si všimli na Facebooku posty typu: Ak sa vám páči daný produkt dajte like Ak chcete vyhrať daný…


Tip 83: Ako predať produkty, ktoré sú dlho na sklade?

Ak predávate sezónny tovar, módu, bižutériu alebo niečo, čo môže „vyjsť z módy“, môže sa stať, že vám ostanú produkty skladom a zapadnú prachom. Nové produkty odsunú tieto produkty na ďalšie strany katalógu produktov a vy by ste sa ich najradšej zbavili, nakoľko potrebujete kúpiť novšie modernejšie produkty. Skúste nasledovné možnosti:…


Tip 82: Prečítajte si knižku od zakladateľa Zapposu – šťastie doručené

Prečítajte si príbeh o slávnom eshope s topánkami. Nik neveril, že sa môžu predávať topánky cez internet. Spoločnosť Zappos bola predaná Amazonu za miliardu dolárov. Táto kniha vás bude inšpirovať o tom, ako robiť zákaznícku podporu. Zappos považuje zákaznícku podporu za prioritu číslo jedna. Nemusíte mať najlacnejší tovar na trhu,…


Tip 81: Inšpirujte sa na zahraničných eshopoch

Eshopové prostredie a nároky používateľov sú na Slovensku menšie ako napríklad v Čechách. Nehovoriac už o svete a hlavne západnej Európe a USA. Ak si neviete rady, čo na vašom eshope vylepšiť, nakuknite za hranice Slovenska a inšpirujte sa na známych eshopoch. V tomto článku vypichnem zaručene kvalitné e-commerce weby….


Tip 80: Píšte a publikujte prípadové štúdie

Ako si vyberáte nový mobil? Okrem technických parametrov, ktoré požadujete, si prečítate množstvo recenzií k produktu a pozriete zopár „verzus“ videí. Dnes 9 z 10 ľudí vyhľadáva online recenzie produktov a na základe hodnotení sa rozhodujú, či si daný výrobok kúpia. Zákazníci sa snažia vyvarovať nepríjemným skúsenostiam a ušetriť si tak nervy…



Tip 78: Pridajte nový spôsob platby

Koľkokrát sa vám stalo, že ste neobjednali vo vybranom eshope, len preto, že vám nevyhovovali spôsoby platby, ktoré ponúkal?


Tip 77: Pridajte obrázky ku kategóriám produktov

Kvalitné fotky predajú produkt najrýchlejšie. Zdôraznite aj kategórie produktov v eshope peknými obrázkami. Aby zákazníci vedeli, čo daná kategória obsahuje, ukážte im to na obrázku. Nie vždy, je to zrozumiteľné z názvu.


Tip 76: Spravte si kurz Google Analytics

Zbierajte dáta, vyhodnocujte ich a správne analyzujte. V Google Analytics nájdete všetky potrebné údaje, ktoré vám môžu pomôcť optimalizovať predaje v eshope.


WebSummit očami slovenského startupu – sellio.net

Ako to začalo Najväčší tech festival na svete WebSummit nemá dlhú históriu, ale určite ho mnohí poznáte, či už z videí alebo z rozprávania startup scény. Ja som ho registroval od minulého roku. Niekedy cez leto som zbadal výzvu na internete na prihlásenie startupov s možnosťou získať lístky, letenky a…











Tip 66: Zobrazte stav skladu na eshope

Keď zákazník bude vedieť, koľko kusov tovaru máte na sklade alebo koľko vám bude trvať zabezpečiť ho, zvýši sa pravdepodobnosť, že u vás nakúpi.


mohlo by vás zaujímať

Tip 9: Merajte si čas vašej práce

Skúste celý týždeň merať čas vašej práce a zapisujte...

Spustili sme responsive design web pre patriotband.sk

Unikátny farebný dizajn, najnovšie technológie a hlavne stránka použiteľná...

Predstavenie teamu vibration – CEO Ivan

Čo robíš mimo pracovnej doby najradšej? Rád cestujem a...

Upravte si fotky vo Vašom eshope s Pixlr Editor

Obrázky, ktoré umiestňujete na svoj eshop sú dôležitou súčasťou...