Objavte digitálny svet s našim blogom

Automatizovanie webových služieb – zvyšovanie produktivity

Ak máte smartfón, tak určite používate rôzne webové služby ako Facebook, Instagram, Google Maps, Spotify alebo ďalšie. Väčšina webových služieb má API(application programming interface –…

zhrnutie mesiaca november

zúčastnili sme sa konferencie World Usability Day 2017 úžasnej a legendárnej websupport žúrky codefestu čo sa nám podarilo dali sme si menší teambuilding máme nového…

Ako zvyšovať produktivitu v práci

Dlhé roky sa snažím zvyšovať produktivitu, hlavne keď sedím v kancelárii. Ten kto čítal Timothy Ferrissa vie, čo je to štvorhodinový pracovný týždeň. Tento rok…

PrestaShop alebo WooComerce? Čo je vhodnejšie pre váš e-shop?

Tvorba e-shopu rozhodne nie je jednoduchou záležitosťou. Dnes dostupné riešenia ale ponúkajú pomerne rýchlu možnosť vytvorenia základného systému e-shopu, do ktorého treba pracne nahrať už…

CRM pre e-shopy – prečo by ste ho mali používať a ako si správne vybrať?

Najdôležitejšou súčasťou vášho biznisu sú jednoznačne vaši zákazníci. Keď o nich prídete, prichádzate automaticky o zisk. V časoch tvrdej konkurencie je boj o zákazníka dôležitejší než…

október 2017 – zhrnutie mesiaca

čo sa nám podarilo máme nového kolegu, ktorý sa stará o marketing a UX vylepšenia pre nás a našich klientov náš CEO Ivan prednášal a…

Aké novinky prináša PrestaShop 1.7 oproti PrestaShop 1.6?

PrestaShop je jednou z najpopulárnejších e-commerce platforiem na svete a s veľkou pravdepodobnosťou je na ňom vybudovaná väčšina e-shopov, ktoré ste v poslednej dobe navštívili….

Predstavujeme online platformu PrestaShop

Výhodou dnešnej digitálnej doby sú možnosti, ktoré ponúka. Zatiaľ čo pri začiatkoch internetu bolo pri tvorbe akejkoľvek webstránky nutné „potiť krv“, dnes je tvorba a…

Prečo by ste mali pri budovaní webu rozmýšľať „mobile first“?

Nie je žiadnym tajomstvom, že sa za posledné roky naozaj rozmohlo surfovanie po internete cez smartfóny. Pripojenie na internet ponúka už takmer každý mobilný operátor…

Kde a ako správne používať QR kódy v roku 2017?

Viete čo je QR kód? Ak nie, tak zrejme nesledujete najnovšie trendy v online biznise. Špeciálne odkazy a informácie zakódované do štvorca s čiernymi a…

september 2017 – zhrnutie mesiaca

čo sa nám podarilo prijali sme stážistku na internetový marketing vymenili sme SSD disky na našich serveroch za rýchlejšie získali sme pár nových eshopov, ktoré…

Nebojte sa republikovania obsahu. Poradíme vám, ako na to!

Pokiaľ sa rozhodnete, že pri svojich blogoch budete stavať na kvalite, nie kvantite, tak môžete pomýšľať nad republikovaním obsahu. Ide o oživenie, aktualizovanie a opätovné zverejnenie…

Prediktívne grafické rozhranie – nástroj k zvýšeniu predajov aj impresií

Jedným z hlavných prínosov vášho produktu alebo služby by malo byť uľahčenie života vašich zákazníkov. Docieliť to môžete mnohými spôsobmi – jedným z nich je aj prediktívne grafické…

Bannerová slepota – reálna hrozba online marketingu?

Pojem bannerová slepota existuje už od roku 1994. Vtedy sa o nej verejne rozhodol hovoriť spravodajský portál Wired.com, ktorý dnes patrí medzi najväčšie spravodajské autority…

Hlasové vyhľadávanie – je vaše SEO pripravené na novú formu vyhľadávania?

SEO je mŕtve! To je už dlho používaný výrok skeptikmi, ktorí si myslia, že na SEO nezáleží. Pravda je však opak. Google (hlavne) a Bing (tak…

Chatbot pre B2B – ako vám môže jednoduchý nástroj pomôcť zvýšiť konverzie

Keď niekto povie slovo „Bot,“ väčšina ľudí si zrejme predstaví ikonického R2D2 z Hviezdnych vojen. V skutočnosti však chatbot pre B2B vyzerá skôr takto: zdroj fotografie: martechadvisor.com…

B2B mobile e-commerce a prečo by ho veľkoobchodníci nemali podceňovať

Veľkoobchodníci a distribútori dlho považovali e-commerce iba za dodatočné riešenie. To už však nemôžu. B2B predaje sa rezolútne pohybujú smerom k online a predovšetkým smerom k mobilom v rámci  B2B…

Kompletný návod pre B2B content marketing

B2B content marketing môže byť veľmi náročný a v nasledujúcich rokoch bude čoraz viac ťažší. Preto sme sa rozhodli spísať obsiahly, detailný návod o content marketingu určeného pre…

Čo má spoločné B2B a B2C e-commerce a prečo by sa mali učiť jeden od druhého

B2B a B2C spoločnosti dlho pôsobili v odlišných odvetviach. Na jednej strane máme spoločnosti ako Salesforce alebo GE (General Electrics), ktorých produkty a služby pomáhajú iným podnikom lepšie…

Top 5 dôvodov, prečo by mali B2B spoločnosti automatizovať svoj marketing

Pokiaľ ide o marketing, B2B čelí unikátnym výzvam. Ktoré metódy treba použiť pre zvýšenie počtu zákazníkov? Ako vytvoriť dlhodobé vzťahy so zákazníkmi? Aký bude na to…

Informačná architektúra – čo to je, ako ju vytvoriť a ako ju môžete využiť pre zvýšenie konverzií?

Kľúčom k úspešnému marketingu je dobre zrealizovaný plán. Príprava je však rovnako dôležitá, avšak často podceňovaná. Jednou z týchto podceňovaných častí býva práve informačná architektúra….

10 jednoduchých tipov pre písanie presvedčivých webových textov

Je to častá chyba, ktorú robia aj skúsenejší copywriteri. Keď píšete webové texty, na koho myslíte? Predstavujete si svojho potenciálneho zákazníka, ako číta váš text?…

7 najdôležitejších dôvodov, prečo je WordPress najvhodnejší pre firemný blog

Či už ste v podnikaní začiatočník alebo skúsený borec, viete jednu vec – je dôležité sa vedieť odlíšiť. To je v dnešnom svete pomerne ťažké. Konkurencia je…

predstavenie teamu vibration – junior account manager viki

Junior account manager Viki má na u nás na starosti spoluprácu a starostlivosť o existujúcich klientov. Momentálne študuje na fakulte manažmentu v Bratislave.  Čo robíš mimo…

Mega checklist pred spustením e-shopu

Funkčná webstránka predstavuje dôležitý nástroj vášho podnikania. Obzvlášť v prípade, ak je váš predmet podnikania e-shop. Perfektný web v dnešnom svete predstavuje umenie. Je to ako…

Aké výhody prinesie B2B e-commerce pre váš veľkoobchod ?

V predchádzajúcom článku sme predstavili B2B e-commerce, najrýchlejšie rastúci segment B2B trhu. Dnes v tejto téme budeme pokračovať a rozoberieme si detailnejšie výhody a prečo je pre veľkoobchod B2B…

Zoznámte sa s B2B e-commerce, najrýchlejšie rastúcim segmentom B2B

Vývoj v digitalizácii sa dotkol aj B2B segmentu. Trh sa prirodzene mení a iba tie spoločnosti, ktoré sú ochotné sa prispôsobiť môžu rásť a profitovať ďalej. Ako…

Evolúcia webdizajnu, alebo ako sme sa za 30 rokov na obrazovke dostali od zopár riadkov textu po vizuálny koncert

Viete si predstaviť svoj život bez internetu? Skôr nie, ako áno. Každý deň predsa využívame svoj smartfón, tablet alebo počítač na surfovanie a hľadanie užitočných informácii, zaujímavých…

Predstavenie teamu vibration -junior programátor Martin

Čo robíš mimo pracovnej doby najradšej? Zájdem do posilňovne, pracujem na bakalárke, chodievam na prechádzku so psom, chillujem niekde s kamošmi, youtube. Akú hudbu počúvaš?…

Big Data a ich využitie v e-commerce – získajte novú konkurenčnú výhodu

Písal sa rok 2003 a Oren Etzioni letel z amerického mesta Seattle do Los Angeles na bratovu svadbu. Na tejto významnej udalosti si dal náramne záležať a preto…

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Ivan Potančok CEO

+421915263443

info@vibration.sk

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt