Blog

Tip 92: Zasielajte personalizované newslettre

personalizované newslettre

E-mail marketing prechádza veľkými zmenami. Bežný e-mailing už nepúta toľko pozornosti. V rámci nových technológii sa do popredia dostávajú personalizované newslettre a časovo optimalizované e-maily.

Využívajte moderné systémy na správu newslettera

Váš e-shop s produktami alebo službami môže dosiahnuť výrazné zlepšenie vďaka personalizovanému newsletteru.

Systémy pre inteligentný e-mailing vedia e-mailové kampane nielen automatizovať, ale ušetriť vám aj množstvo času. Ich podstatnou výhodou je personalizácia. Vedia totiž sledovať, čo presne návštevník e-shopu prehliada, koľko pri danom produkte strávi času a podľa toho prispôsobiť ponuku v newsletteri. Odporúčame vyskúšať mailchimp, ktorý je dostupný aj zadarmo, ak posielate do 12 000 e-mailov mesačne max. 2000 klientom.

Skvelé marketingové kampane

Vynikajúcim stratégiou je napríklad uvítacia kampaň alebo časová optimalizácia rozposielania e-mailov.

Uvítacie kampane sú veľmi obľúbené u návštevníkov. Na základe výskumov dosahujú vynikajúci konverzný pomer, ale získavate tiež databázu e-mailov, vďaka ktorej môžete budovať predajnú základňu. Vďaka prekliku z potvrdzovacieho e-mailu môžete sledovať správanie zákazníka v e-maily a na webe aj v budúcnosti.

Využitím personalizovaných newsletterov môžete budovať úspešné kampane, ako napríklad:

  • Opustený košík
  • Up-selling
  • Remarketing
  • Opakované nákupy
  • Hodnotenie výrobkov
  • Sviatky, výročia
  • Vernostné programy

Personalizované newslettre posielajte v správny čas

V rámci personalizovaného e-mailingu môžete tiež využiť technológiu STO (send time optimization) – na základe štatistiky dokáže táto technológia vyhodnotiť vhodný čas odoslania e-mailu – čas kedy ho zákazník pravdepodobne prečíta.

Ak potrebujete pomôcť s nastavením a správou newslettra, radi Vám pomôžeme.

 

Páči sa vám článok?