Blog

Tip 79: Mailchimp – nástroj pre email marketing

Mailchimp je skvelá online služba na posielanie pekných emailov vašim zákazníkom. Čo Mailchimp dokáže a prečo ho používame aj my?

Mailchimp vám umožní posielať emaily, ktoré neskončia v spame. Zákazníkov oslovíte správami s pekným dizajnom, môžete ich tiež zdieľať na sociálnych sieťach, a sledovať štatistiky.

Výhody používania Mailchimp-u

  • Neobmedzený počet príjemcov pošty – Gmail napríklad obmedzuje počet odoslaných emailov na 500 za deň. Ak sa pokúsite poslať jeden email desiatkam príjemcov naraz, aj tak väčšinou skončia v spame.
  • Možnosť automaticky sa odhlásiť pre príjemcov – Odoberatelia, ktorých obťažujú emaily od vás, sa môžu kedykoľvek odhlásiť. Mailchimp sa ich spýta, prečo sa odhlasujú a vy dostanete spätnú väzbu.
  • Predpripravené šablóny emailov – V Mailchimp-e nájdete množstvo šablón podľa kategórií. Ak si nevyberiete žiadny template, môžete si ho vyskladať podľa seba.
  • Emaily sa dajú čítať ako HTML alebo plain text, či zobraziť v browseri. KEďže stále rastie počet ľudí, ktorí otvárajú emaily na mobilných zariadeniach, Mailchimp vám ukáže ako sa zobrazí vaša kampaň na mobile.
  • Viete, kto otvoril email od vás, koľkokrát a kedy – Kampaň, ktorú ste odoslali môžete detailne sledovať.

Ako začať s Mailchimp-om

  1. Zaregistrujte sa na stránke http://mailchimp.com/. Vyplňte svoj firemný profil.
  2. Importujte existujúci zoznam kontaktov hromadne, prípadne po jednom.
  3. Vytvorte si template. Použiť môžete množstvo ponúkaných šablón.
  4. Vytvorte kampaň a odošlite.

 

Koľko za Mailchimp zaplatíte?

Ak máte menej ako 2000 odoberateľov dokopy vo vašich zoznamoch, nemusíte zaplatiť nič. Môžete im poslať až 12 000 emailov zadarmo v rámci jedného mesiaca.

Ak nechcete byť obmedzovaný počtom odoslaných emailov, môžete si zaplatiť za službu buď mesačne alebo nepravidelne, pred odoslaním emailov. Počet emailov nebude limitovaný a platiť budete podľa toho, koľko máte odoberateľov.

Páči sa vám článok?