Zaujmite zákazníka textami na eshope. Presvedčte ho, že má nakúpiť práve váš produkt. Ako?
Ponúknite zákazníkovi všetky dostupné informácie o produkte. Produkt poznáte a máte ho otestovaný, tak napíšte aj zopár informácií z vašej skúsenosti. Navyše do popisu produktu pridajte prínos pre zákazníka.
Píšte priamo zákazníkovi, akoby ste ho mali pred sebou.
- Čo získa, keď si ten produkt kúpi?
- Ako mu produkt pomôže?
- Čo všetko s ním môže robiť?
- K čomu sa mu hodí?
- Pri akých príležitostiach ho môže použiť?
Spíšte všetky možnosti, kedy by mohol zákazník produkt použiť, a ako by mu to pomohlo. Práve v danej chvíli by bol rád, že vlastní práve tento produkt.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]