tip 61: Zdôraznite prínos produktu pre zákazníka

Zaujmite zákazníka textami na eshope. Presvedčte ho, že má nakúpiť práve váš produkt. Ako?

Ponúknite zákazníkovi všetky dostupné informácie o produkte. Produkt poznáte a máte ho otestovaný, tak napíšte aj zopár informácií z vašej skúsenosti. Navyše do popisu produktu pridajte prínos pre zákazníka.

Píšte priamo zákazníkovi, akoby ste ho mali pred sebou.

  • Čo získa, keď si ten produkt kúpi?
  • Ako mu produkt pomôže?
  • Čo všetko s ním môže robiť?
  • K čomu sa mu hodí?
  • Pri akých príležitostiach ho môže použiť?

Spíšte všetky možnosti, kedy by mohol zákazník produkt použiť, a ako by mu to pomohlo. Práve v danej chvíli by bol rád, že vlastní práve tento produkt.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Páči sa vám článok?

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Vladimír Donič hlavný konzultant

+421 948 368 636

vladimir.donic@vibration.sk

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt