Dôležité je, nielen stanoviť si ciele, ale ich aj sledovať a merať.
Čo môžeme merať v eshope:
- návštevnosť v analytics
- miera opustenia stránok
- odkiaľ prišli zákazníci a kam odchádzajú
- aké zariadenie používajú
- ktoré stránky si pozerajú
- vstupné stránky
- aký majú pohyb na stránke
- a kopec ďalších vecí
Ak máte správne nastavené e-commerce analytics, tak môžete vidieť v analytics aj
- transakcie
- najpredávanejšie produkty
- obraty
- ziskovosť reklám z adwords
Okrem toho môžete sledovať:
- košíky v eshop systéme
- rôzne štatistiky
V mailchimpe môžete sledovať, koľko ľudí prečítalo váš newsletter.
Cez webové aplikácie, ktoré merajú kliknutia a generujú heatmapy, viete zistiť, kde vaši používatelia najviac klikajú.
Určite merajte aj všetky vyplnené formuláre a akcie v nich. To môžete robiť cez event tracking. Visibility má článok ako event tracking funguje.
Cez event tracking môžete sledovať aj kroky objednávky, a v akom kroku skončil používateľ objednávku.
Ak s nastavením potrebujete pomôcť, ozvite sa. Radi vám s tým pomôžeme.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]