Tip 60: Merajte všetky svoje ciele

Dôležité je, nielen stanoviť si ciele, ale ich aj sledovať a merať.

Čo môžeme merať v eshope:

  • návštevnosť v analytics
  • miera opustenia stránok
  • odkiaľ prišli zákazníci a kam odchádzajú
  • aké zariadenie používajú
  • ktoré stránky si pozerajú
  • vstupné stránky
  • aký majú pohyb na stránke
  • a kopec ďalších vecí

Ak máte správne nastavené e-commerce analytics, tak môžete vidieť v analytics aj

  • transakcie
  • najpredávanejšie produkty
  • obraty
  • ziskovosť reklám z adwords

Okrem toho môžete sledovať:

  • košíky v eshop systéme
  • rôzne štatistiky

V mailchimpe môžete sledovať, koľko ľudí prečítalo váš newsletter.

Cez webové aplikácie, ktoré merajú kliknutia a generujú heatmapy, viete zistiť, kde vaši používatelia najviac klikajú.

Určite merajte aj všetky vyplnené formuláre a akcie v nich. To môžete robiť cez event tracking. Visibility má článok ako event tracking funguje.

Cez event tracking môžete sledovať aj kroky objednávky, a v akom kroku skončil používateľ objednávku.

Ak s nastavením potrebujete pomôcť, ozvite sa. Radi vám s tým pomôžeme.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Páči sa vám článok?

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Vladimír Donič hlavný konzultant

+421 948 368 636

vladimir.donic@vibration.sk

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt