Tip 57: Zobrazte užívateľovi posledne zobrazené produkty

Predĺžte čas, ktorý strávi zákazník na vašom eshope a zvýšite si šancu, že u vás nakúpi.

Udržte si zákazníka na webe čo najdlhšie. Používateľ sa nesmie začať na eshope nudiť. Musí mať, stále, čo robiť.

Pozornosť zákazníkov môžete udržiavať aj tak, že do detailu produktu umiestnite posledné zobrazené produkty. Návštevníci eshopu si môžu porovnať aktuálne otvorený produkt s tým, ktorý prezerali predtým. Ľahšie sa k predchádzajúcim produktom vrátia a môžu okamžite nakúpiť.

Eshop s módou má pod každým produktom posledné prezerané a tiež podobné produkty. Používateľ sa pohybuje po webe prirodzene a nemá dôvod hneď opustiť stránku.

eshop

 môj eshop emailom

Vytvorili sme systém pre úspešné eshopy

sellio-logo

 

Sellio je komplexné riešenie pre eshopy. Obsahuje fakturačný systém, skladové hospodárstvo, platobné systémy, exporty na porovnávače a prepracovaný zľavový systém. Beží v cloude a je optimalizovaný pre rýchlu administráciu. Všetky eshopy aj administrácia sú responzívne. Jadro umožnuje rýchle napojenie na rôzne externé systémy ako externé sklady, či váš informačný systém. Prejsť na stránku systému

Páči sa vám článok?

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Vladimír Donič hlavný konzultant

+421 948 368 636

vladimir.donic@vibration.sk

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt