Blog

E-commerce tip – sledovanie vašej konkurencie, ktorá podniká vo vašom segmente

Ak chcete vedieť v akom stave sa nachádzajú kľúčové slová, ktoré sú z vášho segmentu, používajte webovú službu od Google s názvom Google Alerts. Ak podnikáte napríklad so sedačkami, ako napríklad jeden náš klient, tak si nastavte upozornenia napríklad na

  • sedačky
  • rohové sedačky
  • nábytok
  • obývačka

Nastavte si

  1. krajinu, ktorú chcete sledovať
  2. jazyk, v ktorom sa budú vyskytovať na webe dané kľúčové slová
  3. interval ako často a aké výsledky sa vám majú posielať do emailu.

Z výsledkov vidíte, na akých portáloch, blogoch, eshopoch sa dané výrazy vyskytli za dané obdobie. Kontrolou vybraných linkov vidíte ako sa snaží vaša konkurencia a koľko sa o nej píše.

Takisto môžete sledovať výskyt vážho názvu a takto môžete zachytiť ak vás niekto spomína na fórach alebo napíše osobný blog so skúsenosťou s vami.

Ak máte nejaký koníček alebo obľúbenú herečku, tak by ste mohli stalkovať koľko a kde sa o nej píše.

Na sociálne siete zas existujú nástroje, ktoré sa špecializujú na skenovanie obsahu zo sociálnych sietí. O tom v ďalších článkoch.

 

Páči sa vám článok?