Blog

Tip 35: Začnite používať skype

Podporte komunikáciu so zákazníkmi tak, že im ponúknete viac spôsobov, ako s vami môžu nadviazať kontakt.

Máte na eshope uverejnený email a telefónne číslo? Dobrý začiatok. Ale zákazníci už od vás očakávajú viac. Doplnili ste online chat? Perfektné! Skúste aj Skype.

Vytvorte si Skype konto určené pre zákazníkov eshopu. Kto rád používa Skype na telefonovanie alebo písanie správ ocení, že má túto možnosť. Skype si môžete nainštalovať do telefónu a zase ste o krok bližšie k zákazníkom.

Na Slovensku veľa eshopov Skype nepoužíva, takže si môžete pripísať ďalšiu konkurenčnú výhodu.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=“false“ css=“.vc_custom_1438696590992{background-color: #0099cc !important;}“][vc_column width=“1/1″][vc_empty_space height=“35px“][vc_column_text]

chcem dostávať tipy ako vylepšiť môj eshop každý deň emailom

[ebook_shortcode2]

.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][vc_empty_space height=“35px“][vc_column_text]

Vytvorili sme systém pre úspešné eshopy

[/vc_column_text][vc_empty_space height=“20px“][vc_row_inner][vc_column_inner width=“1/4″][vc_empty_space height=“55px“][vc_column_text]sellio-logo[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=“3/4″][vc_column_text]Sellio je komplexné riešenie pre eshopy. Obsahuje fakturačný systém, skladové hospodárstvo, platobné systémy, exporty na porovnávače a prepracovaný zľavový systém. Beží v cloude a je optimalizovaný pre rýchlu administráciu. Všetky eshopy aj administrácia sú responzívne. Jadro umožnuje rýchle napojenie na rôzne externé systémy ako externé sklady, či váš informačný systém. Prejsť na stránku systému[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=“35px“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][/vc_column][/vc_row]

Páči sa vám článok?