Haló. Prosím. Áno. Ako má zákazník vedieť, kam sa dovolal, keď sa mu nepredstavíte hneď po prijatí hovoru?
Stalo sa vám, že ste telefonovali do eshopu, aby ste zistili viac informácií, a spočiatku ste ani nevedeli, kam ste sa to vlastne dovolali?
Nesmiete dovoliť, aby sa zákazník cítil nepríjemne hneď pri prvom kontakte. Napíšte si hlášku, akou budete hovory prijímať, a naučte sa ju.
Ak máte zamestnancov, napíšte im predlohu, ako sa majú predstaviť. Nemusíte to preháňať, ale mali by ste byť v tomto jednotní.
Veľké firmy, ako napríklad tchibo, majú predpripravené skripty telefonátov. Inšpirujte sa.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=“false“ css=“.vc_custom_1438696590992{background-color: #0099cc !important;}“][vc_column width=“1/1″][vc_empty_space height=“35px“][vc_column_text]
chcem dostávať tipy ako vylepšiť môj eshop každý deň emailom
[ebook_shortcode2]
.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][vc_empty_space height=“35px“][vc_column_text]
Vytvorili sme systém pre úspešné eshopy
[/vc_column_text][vc_empty_space height=“20px“][vc_row_inner][vc_column_inner width=“1/4″][vc_empty_space height=“55px“][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=“3/4″][vc_column_text]Sellio je komplexné riešenie pre eshopy. Obsahuje fakturačný systém, skladové hospodárstvo, platobné systémy, exporty na porovnávače a prepracovaný zľavový systém. Beží v cloude a je optimalizovaný pre rýchlu administráciu. Všetky eshopy aj administrácia sú responzívne. Jadro umožnuje rýchle napojenie na rôzne externé systémy ako externé sklady, či váš informačný systém. Prejsť na stránku systému[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=“35px“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][/vc_column][/vc_row]