Blog

Tip 17: Vytvorte návod ako zadať reklamáciu

Uľahčite užívateľom podávanie reklamácií. Zadajte si pravidlá a spôsob podania reklamácie a vytvorte reklamačný formulár.

Ako vytvoriť reklamačný formulár?

Do formuláru uveďte svoje fakturačné a kontaktné údaje. Užívateľ by mal vyplniť polia:

  • Kontaktné údaje
  • Číslo objednávky
  • Dátum objednávky
  • Popis chyby
  • Čo si želá s tovarom urobiť – výmena alebo vrátenie peňazí

V Google forms si viete takýto formulár vyklikať za 10 minút.

reklamacny form

Viac informácií ako vytvoriť Google formulár nájdete na https://www.google.sk/intl/sk/forms/about/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=“false“ css=“.vc_custom_1438696590992{background-color: #0099cc !important;}“][vc_column width=“1/1″][vc_empty_space height=“35px“][vc_column_text]

chcem dostávať tipy ako vylepšiť môj eshop každý deň emailom

[ebook_shortcode2]

.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][vc_empty_space height=“35px“][vc_column_text]

Vytvorili sme systém pre úspešné eshopy

[/vc_column_text][vc_empty_space height=“20px“][vc_row_inner][vc_column_inner width=“1/4″][vc_empty_space height=“55px“][vc_column_text]sellio-logo[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=“3/4″][vc_column_text]Sellio je komplexné riešenie pre eshopy. Obsahuje fakturačný systém, skladové hospodárstvo, platobné systémy, exporty na porovnávače a prepracovaný zľavový systém. Beží v cloude a je optimalizovaný pre rýchlu administráciu. Všetky eshopy aj administrácia sú responzívne. Jadro umožnuje rýchle napojenie na rôzne externé systémy ako externé sklady, či váš informačný systém. Prejsť na stránku systému[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=“35px“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][/vc_column][/vc_row]

Páči sa vám článok?