Blog

Tip 9: Merajte si čas vašej práce

Skúste celý týždeň merať čas vašej práce a zapisujte si všetky úlohy, ktoré počas dňa vykonáte.

Toto cvičenie mi odporučil Jiří Knesl, ktorý si sám chcel vylepšiť svoje osobné procesy.

Spravte si podrobnú tabuľku ideálne v google sheete. Vždy zadajte dátum a čas realizácie, názov úlohy, koľko vám zabrala času a kontext. Kontext znamená, či ste boli na pošte, v aute, pri počítači, pri mobile. Potom si jednoducho viete zoradiť úlohy podľa kontextu.

Napríklad vždy ráno vybavte emaily pri počítači. Spravte ich všetky. Potom už nemusíte celý deň myslieť na to, že tam niečo ostalo visieť.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=“false“ css=“.vc_custom_1438696590992{background-color: #0099cc !important;}“][vc_column width=“1/1″][vc_empty_space height=“35px“][vc_column_text]

chcem dostávať tipy ako vylepšiť môj eshop každý deň emailom

[ebook_shortcode2]

.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][vc_empty_space height=“35px“][vc_column_text]

Vytvorili sme systém pre úspešné eshopy

[/vc_column_text][vc_empty_space height=“20px“][vc_row_inner][vc_column_inner width=“1/4″][vc_empty_space height=“55px“][vc_column_text]sellio-logo[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=“3/4″][vc_column_text]Sellio je komplexné riešenie pre eshopy. Obsahuje fakturačný systém, skladové hospodárstvo, platobné systémy, exporty na porovnávače a prepracovaný zľavový systém. Beží v cloude a je optimalizovaný pre rýchlu administráciu. Všetky eshopy aj administrácia sú responzívne. Jadro umožnuje rýchle napojenie na rôzne externé systémy ako externé sklady, či váš informačný systém. Prejsť na stránku systému[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=“35px“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][/vc_column][/vc_row]

Páči sa vám článok?