Blog

Tip 49: Spravte si podstránku často kladené otázky

Zákazníci vám volajú a pýtajú sa veľakrát rovnaké otázky? Odpovedzte im na ne priamo na eshope a ušetríte čas sebe aj zákazníkom.

Vytvorte si podstránku Často kladené otázky, a odpovedajte na to, čo zákazníkov najviac zaujíma. Časom môžete otázky dopĺňať.

Eshop hej.sk má stránku, kde jasne a stručne vysvetľuje možné otázky zákazníkov. Čím viac informácií o nákupe zákazníci majú, tým je väčšia šanca, že nakúpia práve u vás.

 

Vytvorili sme systém pre úspešné eshopy

sellio-logo[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=“3/4″][vc_column_text]Sellio je komplexné riešenie pre eshopy. Obsahuje fakturačný systém, skladové hospodárstvo, platobné systémy, exporty na porovnávače a prepracovaný zľavový systém. Beží v cloude a je optimalizovaný pre rýchlu administráciu. Všetky eshopy aj administrácia sú responzívne. Jadro umožnuje rýchle napojenie na rôzne externé systémy ako externé sklady, či váš informačný systém. Prejsť na stránku systému[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=“35px“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][/vc_column][/vc_row]

Páči sa vám článok?