Blog

Tip 34: Vylepšite si ďakovnú stránku po finalizácii objednávky

Dnes už slovo ďakujem nestačí. Ako sa dá ďakovná stránka po odoslaní objednávky vylepšiť?

Chabý text „Ďakujeme za Vašu objednávku„, si všimne málokto. Skúste zákazníka zaujať aj po dokončení objednávky.

Na ďakovnú stránku pridajte aj niečo naviac. Odmeňte zákazníka zľavou z ďalšieho nákupu, zobrazte mu, napríklad, zľavový kód.

Požiadajte zákazníka, aby váš eshop odporučil svojim známym. Ponúknite mu možnosť zdieľať alebo lajknúť vás na sociálnej sieti.

Ďakovná stránka sa dá využiť na vašu ďalšiu propagáciu, tak nezahoďte túto možnosť.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=“false“ css=“.vc_custom_1438696590992{background-color: #0099cc !important;}“][vc_column width=“1/1″][vc_empty_space height=“35px“][vc_column_text]

chcem dostávať tipy ako vylepšiť môj eshop každý deň emailom

[ebook_shortcode2]

.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][vc_empty_space height=“35px“][vc_column_text]

Vytvorili sme systém pre úspešné eshopy

[/vc_column_text][vc_empty_space height=“20px“][vc_row_inner][vc_column_inner width=“1/4″][vc_empty_space height=“55px“][vc_column_text]sellio-logo[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=“3/4″][vc_column_text]Sellio je komplexné riešenie pre eshopy. Obsahuje fakturačný systém, skladové hospodárstvo, platobné systémy, exporty na porovnávače a prepracovaný zľavový systém. Beží v cloude a je optimalizovaný pre rýchlu administráciu. Všetky eshopy aj administrácia sú responzívne. Jadro umožnuje rýchle napojenie na rôzne externé systémy ako externé sklady, či váš informačný systém. Prejsť na stránku systému[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=“35px“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][/vc_column][/vc_row]

Páči sa vám článok?