Blog

Tip 31: Dajte si ciele, čo chcete dosiahnuť

Ak to myslíte s eshopom vážne, začnite si dávať ciele. Nehráme sa, predsa, na guličky. Cieľom týchto tipov je, aby ste zväčšili návštevnosť eshopu, a tým zvýšili aj zisk.

Pri vývoji softvéru sa na to používa výraz milestone. Je to časový úsek s jasným cieľom.

Pre eshopy si môžeme dať cieľ napríklad za 3 mesiace chceme dosiahnuť mesačný obrat 2000 eur. Alebo každý mesiac napíšem 5 článkov na blog.

Ide o to, dať si záväzok a potom za pomoci stratégie každodenne makať na dosiahnutí cieľa. Keď príde na lámanie chleba, vieme zmerať či sa nám to podarilo.

Častokrát vás prekvapí, že sa to podarilo a dokonca ste predbehli váš cieľ. Dajte si reálne ciele s trochu optimistickým pohľadom na vec.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=“false“ css=“.vc_custom_1438696590992{background-color: #0099cc !important;}“][vc_column width=“1/1″][vc_empty_space height=“35px“][vc_column_text]

chcem dostávať tipy ako vylepšiť môj eshop každý deň emailom

[ebook_shortcode2]

.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][vc_empty_space height=“35px“][vc_column_text]

Vytvorili sme systém pre úspešné eshopy

[/vc_column_text][vc_empty_space height=“20px“][vc_row_inner][vc_column_inner width=“1/4″][vc_empty_space height=“55px“][vc_column_text]sellio-logo[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=“3/4″][vc_column_text]Sellio je komplexné riešenie pre eshopy. Obsahuje fakturačný systém, skladové hospodárstvo, platobné systémy, exporty na porovnávače a prepracovaný zľavový systém. Beží v cloude a je optimalizovaný pre rýchlu administráciu. Všetky eshopy aj administrácia sú responzívne. Jadro umožnuje rýchle napojenie na rôzne externé systémy ako externé sklady, či váš informačný systém. Prejsť na stránku systému[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_empty_space height=“35px“][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=“1/1″][/vc_column][/vc_row]

Páči sa vám článok?