Články autora Ondrej Ličko

Ako si vybrať, čo máte predávať v e-shope?

Aktualizovaný článok dňa 13. 2. 2019. Pôvodný článok vznikol 5. 2. 2018. Založiť si e-shop je dnes otázkou niekoľkých minút. Svoj vlastný internetový obchod môže…

Štatistiky platformy WordPress na Slovensku v roku 2018

Zaujímavú prednášku na tohtoročnej konferencii WordCamp Bratislava viedol Vladimír Smitka. Prezentoval vlastný prieskum slovenského trhu a pripravil zaujímavé štatistiky a fakty o platforme WordPress na…

Čo je dropshipping a ako môže pomôcť vášmu e-commerce biznisu?

S pojmom dropshipping ste sa už v online svete zrejme stretli. Nie každý ale tomuto anglickému výrazu rozumie a mnoho ľudí nevie, ako by dropshipping…

Historické okienko: Od VHS po YouTube. Akú cestu prešlo VIDEO?

Video v akejkoľvek podobe sa stalo každodennou súčasťou nášho života. Pozeráme ho na televízii, v počítači, na tabletoch, no najčastejšie zrejme na našom smartfóne. Multimediálny…

Vývoj grafických editorov. Kedy vznikol Photoshop?

Grafika. Slovo, ktoré používame v biznisových komunikáciách denno-denne. Vizuálne vnímanie má tak veľkú silu, že môže rozhodovať o úspešnosti vašej reklamy, produktu, služby, či webstránky….

Persóny v biznise. Viete, kto je váš klient?

Persóny sú jedným zo základných predpokladov úspešnej biznisovej kampane či reklamy. Mnohé z firiem využívajú vlastnosti persón pri tvorbe a cielení reklám, aj keď netušia,…

Historické okienko: Ako sa zmenila hudba a zvuky na webe?

Hudba a zvuky boli súčasťou webstránok od ich prvotnej podoby. V minulosti predstavovali zaujímavý efekt, dodávali webom štýl a častokrát ich funkciou bolo aj zaujať…

Výhody a nevýhody cielenia reklamy na značku konkurencie

Cielenie vašej reklamy na značku konkurencie je bežná prax. Hoci to niekto môže pokladať za nemorálne, z marketingového hľadiska ide o zaujímavý spôsob, akým môžete…

Máte svojho influencera? Ak nie, tak si ho nájdite!

Slovo „influencer“ sa dnes skloňuje mnohými pádmi. Koho týmto výrazom môžeme pomenovať, a prečo je influencer pre váš biznis dôležitý, sa dozviete v našom ďalšom…

Čo sú heatmapy a ako vám pomôžu vybudovať efektívnejší web?

Jednou z ciest, ako zlepšiť efektivitu vašej webstránky alebo služby, sú tzv. heatmapy. Ide o analytický nástroj, ktorý vám ukáže, kde sa sústredí aktivita používateľov na…

Zarábajte viac vďaka Facebook Pixel kódu. Ako na to?

Každá spoločnosť, ktorá využíva online marketing, by nemala prehliadať možnosti Facebook reklamy. A každá spoločnosť, ktorá tieto možnosti neprehliada, by mala využívať Facebook Pixel kód….

Ako zvýšiť bezpečnosť vášho webu alebo e-shopu?

V čase neustále sa zvyšujúcich počtov hackerských útokov a rôznych únikov citlivých dát je bezpečnosť vášho webu alebo e-shopu naozaj dôležitou témou. Rozhodli sme sa…

Business Intelligence: Ako robiť rozhodnutia na základe dát z e-shopu?

Chcete zvýšiť tržby svojho e-shopu, no tradičné metódy zlyhávajú? Vyskúšajte business intelligence riešenie a big data. Toto sú nástroje, ktoré vám pomôžu.

Píšte príbehy, ktoré predávajú. Nie len strohé popisy

K navýšeniu predajov vám môže pomôcť aj taká maličkosť, akou sú lepšie produktové texty. Prečítajte si, ako ich môžete písať lepšie.

5 tipov na písanie lepších firemných blogov

Máme pre vás niekoľko praktických tipov, ktoré vám pomôžu pri písaní vašich firemných blogov. Neuveríte, ako málo stačí na vylepšenie vašich článkov.

10 webdizajnových trendov pre rok 2018

Dizajn je jeden z najdôležitejších prvkov vášho webu. Pozrite sa, ako by mal vyzerať moderný web podľa dizajnových trendov pre rok 2018.

PrestaShop alebo WooComerce? Čo je vhodnejšie pre váš e-shop?

Tvorba e-shopu rozhodne nie je jednoduchou záležitosťou. Dnes dostupné riešenia ale ponúkajú pomerne rýchlu možnosť vytvorenia základného systému e-shopu, do ktorého treba pracne nahrať už…

CRM pre e-shopy – prečo by ste ho mali používať a ako si správne vybrať?

Najdôležitejšou súčasťou vášho biznisu sú jednoznačne vaši zákazníci. Keď o nich prídete, prichádzate automaticky o zisk. V časoch tvrdej konkurencie je boj o zákazníka dôležitejší než…

Aké novinky prináša PrestaShop 1.7 oproti PrestaShop 1.6?

PrestaShop je jednou z najpopulárnejších e-commerce platforiem na svete a s veľkou pravdepodobnosťou je na ňom vybudovaná väčšina e-shopov, ktoré ste v poslednej dobe navštívili….

Predstavujeme online platformu PrestaShop

Výhodou dnešnej digitálnej doby sú možnosti, ktoré ponúka. Zatiaľ čo pri začiatkoch internetu bolo pri tvorbe akejkoľvek webstránky nutné „potiť krv“, dnes je tvorba a…

Prečo by ste mali pri budovaní webu rozmýšľať „mobile first“?

Nie je žiadnym tajomstvom, že sa za posledné roky naozaj rozmohlo surfovanie po internete cez smartfóny. Pripojenie na internet ponúka už takmer každý mobilný operátor…

Kde a ako správne používať QR kódy v roku 2017?

Viete čo je QR kód? Ak nie, tak zrejme nesledujete najnovšie trendy v online biznise. Špeciálne odkazy a informácie zakódované do štvorca s čiernymi a…

Nebojte sa republikovania obsahu. Poradíme vám, ako na to!

Pokiaľ sa rozhodnete, že pri svojich blogoch budete stavať na kvalite, nie kvantite, tak môžete pomýšľať nad republikovaním obsahu. Ide o oživenie, aktualizovanie a opätovné zverejnenie…

Prediktívne grafické rozhranie – nástroj k zvýšeniu predajov aj impresií

Jedným z hlavných prínosov vášho produktu alebo služby by malo byť uľahčenie života vašich zákazníkov. Docieliť to môžete mnohými spôsobmi – jedným z nich je aj prediktívne grafické…

Bannerová slepota – reálna hrozba online marketingu?

Pojem bannerová slepota existuje už od roku 1994. Vtedy sa o nej verejne rozhodol hovoriť spravodajský portál Wired.com, ktorý dnes patrí medzi najväčšie spravodajské autority…

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt