Notice: Undefined index: author_id in /home/html/vibration.sk/public_html/wp-content/themes/vibration3/author_page.php on line 16

Články autora Ivan Potančok

Poznáte Nuxt.js? Tu je 10 dôvodov, prečo ho používať pre vývoj Javascript aplikácii

Ak ste vývojárom JavaScript aplikácii, už ste určite počuli niečo Vue.js a jeho nadstavbe Nuxt.js. No možno neviete o čom je celý rozruch. Zrejme sa pýtate: „Načo potrebujem…

Zhrnutie mesiaca október 2019

Kde ste nás mohli vidieť: Zúčastnili sme sa WordPress akcie roku na Slovensku – WordCamp Bratislava 2019. Na tejto konferencií mal prednášku aj náš CEO…

Tvorba webových stránok – cenník

Častokrát sa nám stáva, že bez toho, aby nám klient dal podrobné podklady k novej web stránke, či webovému projektu, sa pýta na cenu. Viete…

Zhrnutie mesiaca september 2019

v 31 workspaceoch, na 100 projektoch sme spravili v septembri 700 úloh za 1138 hodín 25 minút. Stali sme sa wpml contractor Našu stránku umiestnili…

Zhrnutie mesiaca august 2019

Tento mesiac bol veľmi plodný. V auguste sme odtrackovali 1203 hodín na 745 taskoch a prijali a spracovali 32 rôznych dopytov na naše služby a…

WordPress na kúpenej šablóne vs. šablóna na mieru: čo je pre vás lepšie?

Vytvorenie novej webstránky na WordPresse si vyžaduje určité plánovanie a rozhodovanie. Jedným zo základných rozhodnutí je výber, či chcete mať vytvorenú šablónu na mieru, alebo chcete…

Nákupné správanie seniorov a komunikácia s týmto segmentom

Nasledujúci článok je výňatok z diplomovej práce nášho stážistu Mareka Konečného. Ku tvorbe jeho práce sme pridal pomocnú ruku aj my. V článku sa dozviete…

Revenue marketing ako budúcnosť B2B

Počas poslednej dekády B2B marketéri zmenili svoje zameranie. Nesústredia sa už na zdroje, ale vytváranie tržieb. Snažia sa o rovnováhu medzi zvyšovaním tržieb a čo najväčšou návratnosťou…

Zhrnutie mesiaca júl 2019

Spustili sme: novamatadorka.sk v spolupráci s Milk sme spravili nový web postavený na WordPresse gently.curaden.com v spolupráci s Milk sme spravili nový magazín postavený na…

Ako môžete využiť live chat na optimalizáciu UX webstránky

Live chat sa stal pevnou súčasťou online zákazníckej podpory. Väčšina moderných webstránok prichádza spolu so známym tlačidlom na chat. Pokiaľ je implementovaný správne, môže poskytnúť…

Zhrnutie mesiaca jún 2019

Čo sa nám podarilo ? opäť sme začali robiť pravidelné raňajky každý pondelok v bratislavskej pobočke zúčastnili sme sa na WordCamp Europe 2019 v Berlíne,…

Podcasty sa rozbehli už aj na Slovensku. Ako môžete začať s vlastným?

Podcast predstavuje ďalší spôsob, ako rozšíriť svoj content marketing a odlíšiť sa od konkurencie. Je to zvukový záznam na internete, ktorý sa dá vypočuť, alebo…

Figma = revolúcia v dizajne

Grafiku webov robím od roku 1998. Najprv som si robil vlastné projekty. Komerčné od roku 2000. Najprv som používal PaintShop Pro, potom Photoshop. Prešiel som…

Zhrnutie mesiaca máj 2019

Čo sa nám podarilo? Ivan bol ako každý rok mentorovať firmu Astrumq a ich projekt sportnect. Boli sme pozrieť našich kamošov z Webikon na oslave…

Hlasové vyhľadávanie v roku 2019: smart asistenti a čoraz rozšírenejšie používanie

Hlasové vyhľadávanie a jeho dopad na SEO sme prvýkrát spomenuli v roku 2017. Ako to už v tomto odvetví býva, za dva roky sa technológia…

Typo3 vs. WordPress: výhody a nevýhody jednotlivých systémov

Pre väčšinu webstránok je CMS (Content Management System) základným nástrojom, ktorý pomôže vytvoriť a manažovať webstránku jednoduchšie. Existuje množstvo CMS systémov, ktoré majú rôzne funkcie…

Work-life balance na BarCamp Bratislava 2019

Tohtoročná téma BarCamp Bratislava bola work-life balance. Nie všetci v tomto smere vynikáme, preto sme sa rozhodli urobiť videozáznamy, ktoré zdieľame hlavne s tými, ktorí…

digitálny marketing – prípadová štúdia eshopu regina.sk

Celková dĺžka spolupráce od roku 2016 Poskytované služby Po spustení nového eshopu postavenom na systéme sellio sme sa s klientom dohodli na podpore eshopu formou…

Zhrnutie mesiaca apríl 2019

Čo sa nám podarilo? Keďže máme momentálne na stole viac B2B projektov, tak sme sa rozhodli spraviť aj samostatnú podstránku služieb pre B2B. Do nášho…

10 webdizajnových trendov pre rok 2019

Inovatívne riešenia neobchádzajú ani webdizajn. V niektorých rokoch dizajnové trendy tlačili smerom k bujnej kreativite v podobe ilustráciách plných energie, odvážnych farebných schémach a asymetrických…

Typo3: výborné CMS pre väčšie obsahové webové stránky

V rámci našej firmy sme pridali do nášho portfólia CMS Typo 3. WordPress totiž nie je ani zďaleka jediný CMS systém, ktorý sa dá využiť…

Zhrnutie mesiaca marec 2019

Čo máme nové? Máme novú stážistku Eurydike Máme novú projektovú manažérku Zuzku Máme novú content manažérku Simonu   Boli sme s Viky vo Viedni na…

Ako som sa za rok stal webovým programátorom?

Vysoká škola ma nebavila, tak som ju predčasne ukončil s jasným cieľom. Chcem sa stať programátorom. Mal som malé základy HTML a CSS. Našiel som…

Náš klient regina.sk bodoval v súťaži ShopRoku 2018 a získal jedno prvé a jedno druhé miesto

Veľmi nás teší, že náš klient regina.sk ako eshop získal cenu kvality a to rovno v dvoch kategóriách: 1. miesto cena kvality: kancelárske potreby 2….

BarCamp Bratislava 2019 už 13. apríla v KC Dunaj

Digitálne agentúry Vibration a Basta Digital aj tento rok pokračujú v organizácii konferencie BarCamp Bratislava.BarCamp Bratislava sa bude konať tak, ako minulý rok, v priestoroch…

13 tipov, čo predávať v e-shope v roku 2019

Rok 2019 je ďalší rok, kedy môžete urobiť krok vpred. Môže to byť rok, kedy začnete naplno podnikať v e-commerce, otestujete nové produkty, vyskúšate nové marketingové…

WhatsApp ako nový komunikačný nástroj so zákazníkmi

WhatsApp je jedna z najpopulárnejších messaging aplikácii. Mesačne má vyše 1,5 miliardy aktívnych používateľov a denne sa tu vymení okolo 60 miliárd správ. Pre firmy predstavuje…

Zhrnutie mesiacov december, január a február 2019

V návale pracovných povinností sme akosi pozabudli na naše pravidelné mesačné zhrnutie. Tak dnes, pre zmenu, prinášame zhrnutie trojmesačné. Rok sa začal zhurta a marec…

Stáž v digitálnej agentúre očami absolventa Ekonomickej univerzity

Všetko sa to začalo v Online klube – projekte pre študentov Ekonomickej univerzity. Tu som s mojím tímom vytvorila webovú stránku pre bratislavských výrobcov koláčikov….

Bezpečnosť pri cestovaní: ako ochrániť svoje súkromie, zariadenia, dáta a peniaze pred zneužitím a krádežou

Keďže sme remote firma a radi veľa cestujeme, prinášame vám zoznam tipov, ako ochrániť vaše dáta a hlavne peniaze pred zneužitím. Keď cestujeme, často s nami…

Ako si vybrať, čo máte predávať v e-shope?

Aktualizovaný článok dňa 13. 2. 2019. Pôvodný článok vznikol 5. 2. 2018. Založiť si e-shop je dnes otázkou niekoľkých minút. Svoj vlastný internetový obchod môže…

Aký systém si zvoliť pre svoj e-shop?

Ak sa firma rozhodne pre obchodovanie prostredníctvom elektronického obchodu, jednou z dôležitých fáz je výber správneho systému. A práve o výbere systému pre eshop sme…

Zhrnutie mesiaca november 2018

Čo zaujímavého sme robili v novembri? So Štefanom Polgárim z E-commerce Bridge sme diskutovali o tom ako nájsť dobrých developerov a aké sú výhody práce…

Zhrnutie mesiaca október 2018

Aký bol náš október? Náš CEO prednášal na Ekonomickej univerzite v Bratislave vrámci Online klubu Keďže sme mali október, začali sme sa venovať October CMS…

Hľadáme backend PHP developera

NEMUSÍŠ byť senior NEMUSÍŠ ovládať MVC framework MUSÍŠ sa chcieť učiť MUSÍŠ mať základy programovania v PHP, C, Jave alebo Pythone,.. očakávame, že CHCEŠ pracovať…

Zhrnutie mesiaca september 2018

September zbehol celkom rýchlo a máme po lete. Čo máme nové? spustili sme tri wordpressové webové stránky https://cukru.sk Našej spriatelenej agentúre cukru sme pomohli spustiť…

Marketingové frameworky. Aký si vybrať pre vaše podnikanie?

Využitie marketingového frameworku môže vášmu biznisu zaistiť trvalý a rastúci zisk. Pomôže vám definovať spôsob marketingu vašej firmy a skompletizuje vašu stratégiu s víziami do budúcnosti. Vďaka nemu…

Zhrnutie mesiaca august 2018

Čo máme nové? zredizajnovali sme eshop vivaeshop.sk, ktorého dizajn sme robili pred 5 rokmi my, ale už trochu zostarol – celú case study si prečítajte tu…

Štatistiky platformy WordPress na Slovensku v roku 2018

Zaujímavú prednášku na tohtoročnej konferencii WordCamp Bratislava viedol Vladimír Smitka. Prezentoval vlastný prieskum slovenského trhu a pripravil zaujímavé štatistiky a fakty o platforme WordPress na…

Zhrnutie mesiaca júl 2018

Čo máme nové Náš systém sellio používa klientova mamina (viac ako 55 ročná). Jedná sa o eshop https://dnbwear.eu/. Dostali sme referenciu od klienta, že keď to dokáže…

Čo je dropshipping a ako môže pomôcť vášmu e-commerce biznisu?

S pojmom dropshipping ste sa už v online svete zrejme stretli. Nie každý ale tomuto anglickému výrazu rozumie a mnoho ľudí nevie, ako by dropshipping…

Zhrnutie mesiaca jún 2018

Čo máme nové Zúčastnili sme sa na WordCamp Europe #wceu #wordcamp2018 #beograd Príspevok, ktorý zdieľa Vibration.sk (@vibration.sk), 16 Jún 2018 o 4:27 PDT Spustili sme…

Historické okienko: Od VHS po YouTube. Akú cestu prešlo VIDEO?

Video v akejkoľvek podobe sa stalo každodennou súčasťou nášho života. Pozeráme ho na televízii, v počítači, na tabletoch, no najčastejšie zrejme na našom smartfóne. Multimediálny…

Organizovali sme BarCamp Bratislava 2018

Vyhodnotenie akcie BarCamp 2018 Ako dopadla akcia BarCamp 2018, ktorá sa uskutočnila 21.04. v KC Dunaj v Bratislave. BarCamp je sieť eventov a otvorených konferencií…

Vývoj grafických editorov. Kedy vznikol Photoshop?

Grafika. Slovo, ktoré používame v biznisových komunikáciách denno-denne. Vizuálne vnímanie má tak veľkú silu, že môže rozhodovať o úspešnosti vašej reklamy, produktu, služby, či webstránky….

Zhrnutie mesiaca máj 2018

Čo máme nové Tešíme sa na WordCamp Europe, ktorý bude tento rok v Belehrade! Ochutnávali sme víno na ochutnávke v CORKu. #corksk #winebar #client #winetasting…

Persóny v biznise. Viete, kto je váš klient?

Persóny sú jedným zo základných predpokladov úspešnej biznisovej kampane či reklamy. Mnohé z firiem využívajú vlastnosti persón pri tvorbe a cielení reklám, aj keď netušia,…

Historické okienko: Ako sa zmenila hudba a zvuky na webe?

Hudba a zvuky boli súčasťou webstránok od ich prvotnej podoby. V minulosti predstavovali zaujímavý efekt, dodávali webom štýl a častokrát ich funkciou bolo aj zaujať…

Zhrnutie mesiaca apríl 2018

Čo máme nové Ako strieborný partner sme sa zúčastnili eventu WordCamp Bratislava. Odniesli sme si množštvo nových poznatkov a skúseností. Prednášku na WordCampe mal aj…

Výhody a nevýhody cielenia reklamy na značku konkurencie

Cielenie vašej reklamy na značku konkurencie je bežná prax. Hoci to niekto môže pokladať za nemorálne, z marketingového hľadiska ide o zaujímavý spôsob, akým môžete…

Stážista Panos hovorí o práci vo vibration

I can’t believe I’ve already been here for two months! It has gone faster than I thought, which is a good sign. Let’s introduce myself,…

Silné weby: Ivan Potančok a súčasné trendy v e-commerce

Nedávno sme zdielali na našom Facebooku, že náš CEO Ivo bol hosťom eventu Silné weby, ktorý pravidelne organizuje WebSupport. Vo videu Ivo rozpráva o vzniku…

Máte svojho influencera? Ak nie, tak si ho nájdite!

Slovo “influencer” sa dnes skloňuje mnohými pádmi. Koho týmto výrazom môžeme pomenovať, a prečo je influencer pre váš biznis dôležitý, sa dozviete v našom ďalšom…

Čo sú heatmapy a ako vám pomôžu vybudovať efektívnejší web?

Jednou z ciest, ako zlepšiť efektivitu vašej webstránky alebo služby, sú tzv. heatmapy. Ide o analytický nástroj, ktorý vám ukáže, kde sa sústredí aktivita používateľov na…

Zhrnutie mesiaca marec 2018

Čo máme nové podporujeme WordCamp Bratislava ako strieborný partner, kde sa vidíme Ivan sa rozprával o ecommerce na podujatí Silné weby organizovaného WebSupportom zmenili sme rozmiestnenie…

Zarábajte viac vďaka Facebook Pixel kódu. Ako na to?

Každá spoločnosť, ktorá využíva online marketing, by nemala prehliadať možnosti Facebook reklamy. A každá spoločnosť, ktorá tieto možnosti neprehliada, by mala využívať Facebook Pixel kód….

Ako zvýšiť bezpečnosť vášho webu alebo e-shopu?

V čase neustále sa zvyšujúcich počtov hackerských útokov a rôznych únikov citlivých dát je bezpečnosť vášho webu alebo e-shopu naozaj dôležitou témou. Rozhodli sme sa…

Zhrnutie mesiaca február 2018

Čo máme nové spustili sme náš nový web – zatiaľ je v skušobnej verzii, stále na ňom pracujeme máme nového kolegu, ktorý sa špecializuje na…

Business Intelligence: Ako robiť rozhodnutia na základe dát z e-shopu?

Chcete zvýšiť tržby svojho e-shopu, no tradičné metódy zlyhávajú? Vyskúšajte business intelligence riešenie a big data. Toto sú nástroje, ktoré vám pomôžu.

Zhrnutie mesiaca január 2018

Čo máme nové zväčšili sme priestory termín bratislavského BarCampu, ktorý bude 21.4.2018 v KC DUNAJ v marci k nám príde na pol roka stážista z Grécka,…

Píšte príbehy, ktoré predávajú. Nie len strohé popisy

K navýšeniu predajov vám môže pomôcť aj taká maličkosť, akou sú lepšie produktové texty. Prečítajte si, ako ich môžete písať lepšie.

5 tipov na písanie lepších firemných blogov

Máme pre vás niekoľko praktických tipov, ktoré vám pomôžu pri písaní vašich firemných blogov. Neuveríte, ako málo stačí na vylepšenie vašich článkov.

10 webdizajnových trendov pre rok 2018

Dizajn je jeden z najdôležitejších prvkov vášho webu. Pozrite sa, ako by mal vyzerať moderný web podľa dizajnových trendov pre rok 2018.

zhrnutie mesiaca december 2017

udialo sa Koniec roku sme si poriadne užili na našej každoročnej vianočnej kapustnici. Ivan napísal jeden článok o automatizovaní webových služieb Spustenie webov a eshopov…

Vianočný darček od vibration

Vážení klienti, spolupracovníci, kamaráti, chceme sa vám všetkým poďakovať za úspešný rok 2017, ktorý bol skvelý len vďaka vám. Ďakujeme za spoluprácu, podporu a spätnú…

Automatizovanie webových služieb – zvyšovanie produktivity

Ak máte smartfón, tak určite používate rôzne webové služby ako Facebook, Instagram, Google Maps, Spotify alebo ďalšie. Väčšina webových služieb má API(application programming interface –…

zhrnutie mesiaca november

zúčastnili sme sa konferencie World Usability Day 2017 úžasnej a legendárnej websupport žúrky codefestu čo sa nám podarilo dali sme si menší teambuilding máme nového…

Ako zvyšovať produktivitu v práci

Dlhé roky sa snažím zvyšovať produktivitu, hlavne keď sedím v kancelárii. Ten kto čítal Timothy Ferrissa vie, čo je to štvorhodinový pracovný týždeň. Tento rok…

PrestaShop alebo WooComerce? Čo je vhodnejšie pre váš e-shop?

Tvorba e-shopu rozhodne nie je jednoduchou záležitosťou. Dnes dostupné riešenia ale ponúkajú pomerne rýchlu možnosť vytvorenia základného systému e-shopu, do ktorého treba pracne nahrať už…

CRM pre e-shopy – prečo by ste ho mali používať a ako si správne vybrať?

Najdôležitejšou súčasťou vášho biznisu sú jednoznačne vaši zákazníci. Keď o nich prídete, prichádzate automaticky o zisk. V časoch tvrdej konkurencie je boj o zákazníka dôležitejší než…

október 2017 – zhrnutie mesiaca

čo sa nám podarilo máme nového kolegu, ktorý sa stará o marketing a UX vylepšenia pre nás a našich klientov náš CEO Ivan prednášal a…

Aké novinky prináša PrestaShop 1.7 oproti PrestaShop 1.6?

PrestaShop je jednou z najpopulárnejších e-commerce platforiem na svete a s veľkou pravdepodobnosťou je na ňom vybudovaná väčšina e-shopov, ktoré ste v poslednej dobe navštívili….

Predstavujeme online platformu PrestaShop

Výhodou dnešnej digitálnej doby sú možnosti, ktoré ponúka. Zatiaľ čo pri začiatkoch internetu bolo pri tvorbe akejkoľvek webstránky nutné “potiť krv”, dnes je tvorba a…

Prečo by ste mali pri budovaní webu rozmýšľať “mobile first”?

Nie je žiadnym tajomstvom, že sa za posledné roky naozaj rozmohlo surfovanie po internete cez smartfóny. Pripojenie na internet ponúka už takmer každý mobilný operátor…

Kde a ako správne používať QR kódy v roku 2017?

Viete čo je QR kód? Ak nie, tak zrejme nesledujete najnovšie trendy v online biznise. Špeciálne odkazy a informácie zakódované do štvorca s čiernymi a…

september 2017 – zhrnutie mesiaca

čo sa nám podarilo prijali sme stážistku na internetový marketing vymenili sme SSD disky na našich serveroch za rýchlejšie získali sme pár nových eshopov, ktoré…

Nebojte sa republikovania obsahu. Poradíme vám, ako na to!

Pokiaľ sa rozhodnete, že pri svojich blogoch budete stavať na kvalite, nie kvantite, tak môžete pomýšľať nad republikovaním obsahu. Ide o oživenie, aktualizovanie a opätovné zverejnenie…

Prediktívne grafické rozhranie – nástroj k zvýšeniu predajov aj impresií

Jedným z hlavných prínosov vášho produktu alebo služby by malo byť uľahčenie života vašich zákazníkov. Docieliť to môžete mnohými spôsobmi – jedným z nich je aj prediktívne grafické…

Bannerová slepota – reálna hrozba online marketingu?

Pojem bannerová slepota existuje už od roku 1994. Vtedy sa o nej verejne rozhodol hovoriť spravodajský portál Wired.com, ktorý dnes patrí medzi najväčšie spravodajské autority…

Hlasové vyhľadávanie – je vaše SEO pripravené na novú formu vyhľadávania?

SEO je mŕtve! To je už dlho používaný výrok skeptikmi, ktorí si myslia, že na SEO nezáleží. Pravda je však opak. Google (hlavne) a Bing (tak…

Chatbot pre B2B – ako vám môže jednoduchý nástroj pomôcť zvýšiť konverzie

Keď niekto povie slovo „Bot,“ väčšina ľudí si zrejme predstaví ikonického R2D2 z Hviezdnych vojen. V skutočnosti však chatbot pre B2B vyzerá skôr takto: zdroj fotografie: martechadvisor.com…

B2B mobile e-commerce a prečo by ho veľkoobchodníci nemali podceňovať

Veľkoobchodníci a distribútori dlho považovali e-commerce iba za dodatočné riešenie. To už však nemôžu. B2B predaje sa rezolútne pohybujú smerom k online a predovšetkým smerom k mobilom v rámci  B2B…

Kompletný návod pre B2B content marketing

B2B content marketing môže byť veľmi náročný a v nasledujúcich rokoch bude čoraz viac ťažší. Preto sme sa rozhodli spísať obsiahly, detailný návod o content marketingu určeného pre…

Čo má spoločné B2B a B2C e-commerce a prečo by sa mali učiť jeden od druhého

B2B a B2C spoločnosti dlho pôsobili v odlišných odvetviach. Na jednej strane máme spoločnosti ako Salesforce alebo GE (General Electrics), ktorých produkty a služby pomáhajú iným podnikom lepšie…

Top 5 dôvodov, prečo by mali B2B spoločnosti automatizovať svoj marketing

Pokiaľ ide o marketing, B2B čelí unikátnym výzvam. Ktoré metódy treba použiť pre zvýšenie počtu zákazníkov? Ako vytvoriť dlhodobé vzťahy so zákazníkmi? Aký bude na to…

Informačná architektúra – čo to je, ako ju vytvoriť a ako ju môžete využiť pre zvýšenie konverzií?

Kľúčom k úspešnému marketingu je dobre zrealizovaný plán. Príprava je však rovnako dôležitá, avšak často podceňovaná. Jednou z týchto podceňovaných častí býva práve informačná architektúra….

10 jednoduchých tipov pre písanie presvedčivých webových textov

Je to častá chyba, ktorú robia aj skúsenejší copywriteri. Keď píšete webové texty, na koho myslíte? Predstavujete si svojho potenciálneho zákazníka, ako číta váš text?…

7 najdôležitejších dôvodov, prečo je WordPress najvhodnejší pre firemný blog

Či už ste v podnikaní začiatočník alebo skúsený borec, viete jednu vec – je dôležité sa vedieť odlíšiť. To je v dnešnom svete pomerne ťažké. Konkurencia je…

predstavenie teamu vibration – junior account manager viki

Junior account manager Viki má na u nás na starosti spoluprácu a starostlivosť o existujúcich klientov. Momentálne študuje na fakulte manažmentu v Bratislave.  Čo robíš mimo…

Mega checklist pred spustením e-shopu

Funkčná webstránka predstavuje dôležitý nástroj vášho podnikania. Obzvlášť v prípade, ak je váš predmet podnikania e-shop. Perfektný web v dnešnom svete predstavuje umenie. Je to ako…

Aké výhody prinesie B2B e-commerce pre váš veľkoobchod ?

V predchádzajúcom článku sme predstavili B2B e-commerce, najrýchlejšie rastúci segment B2B trhu. Dnes v tejto téme budeme pokračovať a rozoberieme si detailnejšie výhody a prečo je pre veľkoobchod B2B…

Zoznámte sa s B2B e-commerce, najrýchlejšie rastúcim segmentom B2B

Vývoj v digitalizácii sa dotkol aj B2B segmentu. Trh sa prirodzene mení a iba tie spoločnosti, ktoré sú ochotné sa prispôsobiť môžu rásť a profitovať ďalej. Ako…

Evolúcia webdizajnu, alebo ako sme sa za 30 rokov na obrazovke dostali od zopár riadkov textu po vizuálny koncert

Viete si predstaviť svoj život bez internetu? Skôr nie, ako áno. Každý deň predsa využívame svoj smartfón, tablet alebo počítač na surfovanie a hľadanie užitočných informácii, zaujímavých…

Predstavenie teamu vibration -junior programátor Martin

Čo robíš mimo pracovnej doby najradšej? Zájdem do posilňovne, pracujem na bakalárke, chodievam na prechádzku so psom, chillujem niekde s kamošmi, youtube. Akú hudbu počúvaš?…

Big Data a ich využitie v e-commerce – získajte novú konkurenčnú výhodu

Písal sa rok 2003 a Oren Etzioni letel z amerického mesta Seattle do Los Angeles na bratovu svadbu. Na tejto významnej udalosti si dal náramne záležať a preto…

Kompletný návod o interakčnom dizajne pre začiatočníka

  Interakčný dizajn má svoje korene vo webovom a grafickom dizajne, časom sa však odčlenil a stal sa vlastnou entitou. Je to už viac než len práca…

Webdizajnové trendy v roku 2017

  Trendy, ako ich poznáme v súčasnosti sa neustále menia a zajtrajšok už nie je rovnaký, ako dnes. To isté platí aj pri webdizajne. Internet je unikátne…

predstavenie teamu vibration – content manager Nela

Čo robíš mimo pracovnej doby? Trávim čas s mojimi priateľmi. Rada chodím do galérií za umením. V zime snowboardujem a v lete bajkujem. Nepohrdnem dobrým…

Jednoduchosť vo Web dizajne: Prečo sú jednoduché dizajny efektívnejšie?

Autor: Viktor Vincej je bloger, affiliate marketér a zakladateľ webstránky webcreate.me. Web dizajnom, online marketingom a WordPressom sa profesionálne zaoberá viac než 5 rokov. Jednoduchosť…

Predstavenie teamu vibration – CEO Ivan

Čo robíš mimo pracovnej doby najradšej? Rád cestujem a športujem – bicykel, snowboard, posilka, plávanie. Mám rád dobré jedlo a pitie, preto rád spoznávam nové…

Predstavenie teamu – WordPress a front end master Martin

Maťo je súčaťou Vibration už 5 rokov, vlastne prvý zamestnanec. Odporučil ho jeho bratranec Milan. Začínali sme dvaja na byte na Dlháčoch. Venuje sa front end…

Predstavenie teamu – back end programátor Breigi

Náš back end programátor Breigi zabezpečuje fungovanie webu na pozadí. Pracuje hlavne v PHP (YII, cake PHP), JavaScript, MySQL. Front endu sa vyhýba, ale za to…

Predstavenie teamu – programátor Juraj

Náš back end programátor Juraj u nás navrhuje a implementuje pozadie webov a webových aplikácií. Vyštudoval FIITku v Bratislave, od kiaľ má červený diplom! Ovláda…

Predstavenie teamu – webdizanérka Marika

Marika vo vibration zastrešuje web dizajn a grafický dizajn. Hoci je tichší typ, vždy sa snaží vyhovieť požiadavkám klienta na 100%. Skúsenosti má hlavne z printu,…

Predstavenie teamu – programátor Erik

Erik programuje vo vibration front end aj back end. Je rýchly, precízny a zvládne takmer všetko! Pracuje hlavne s HTML, JS, SCSS, PHP(framework YII a WordPress). Robíme spolu…

Predstavenie teamu – account manager Vlado

  Account manager Vlado má u nás na starosti hľadanie nových klientov a starostlivosť o existujúcich. Spolu s priateľkou vyrábajú dizajnové kabátiky pre francúzskych buldočkov. Jedného…

Tip 96: Sledujte svoju konkurenciu

Každý podnikateľský plán obsahuje informácie o analýze konkurencie. Je to jeden z najdôležitejších bodov a mal by byť vždy zahrnutý. Je to šanca, ako sa pozrieť bližšie na…

Tip 95: Začnite využívať analýzu kľúčových slov

Základ každého SEO a každej PPC kampane tvorí analýza kľúčových slov. Vykonáva sa z rôzneho množstva dôvodov, predovšetkým je to hlavne kvôli tomu, aby ste našli kľúčové…

tip 94: Využite RFM analýzu na personalizovaný inteligentný newsletter

RMF analýza je nástroj, ktorého sila spočíva v tom, že prináša príležitosti na zlepšenie marketingovej kampane cez lepšie porozumenie nákupného správania zákazníkov. Cieľom analýzy je…

Tip 93: Vyskúšajte A/B testovanie pre zvýšenie konverzií

Ak chcete robiť zmeny na eshope a neviete, aká zmena je najlepšia a prinesie najviac konverzií, otestujte dve varianty. Využite A/B testovanie, aby ste zistili,…

Tip 92: Zasielajte personalizované newslettre

E-mail marketing prechádza veľkými zmenami. Bežný e-mailing už nepúta toľko pozornosti. V rámci nových technológii sa do popredia dostávajú personalizované newslettre a časovo optimalizované e-maily.

Teambuilding vibration v Banskej Štiavnici

Minulý týždeň sme presunuli takmer celú firmu do Banskej Štiavnice, konkrétne do penziónu pri jazere Počúvadlo. Zo zavretého baru sme si spravili na týždeň kanceláriu….

Pozrite si online prednášky z BarCamp Bratislava 2016

Na Barcamp Bratislava 2016 sme spravili video záznam, aby si prednášky mohli pozrieť aj tí, čo na evente chýbali.

Hľadáme junior account managera

Náplň práce Aktívne vyhľadávanie nových klientov a následná starostlivosť o nich Prezentácia produktov firmy Starostlivosť o existujúce portfólio klientov Čo od teba očakávame Skúsenosti s…

Tip 91: Zamyslite sa, či sa váš produkt nedá predávať cez affiliate sieť

Podporte váš eshop affiliate marketingom. Je to jednoduchý spôsob ako zarobiť peniaze navyše. Určíte si províziu, ktorú ste ochotní dať za sprostredkovanie predaja a o…

Tip 90: Máte na eshope hodnotenia od vašich zákazníkov?

Nechajte si ohodnotiť váš eshop zákazníkmi a nehanbite sa uverejniť ich názor priamo na úvodnej stránke vášho eshopu. Po anglicky testimonials, u nás je táto…

Tip 89: Prečo zdieľať svoje najlepšie príspevky znova?

Pravidelne sa staráte o svoje sociálne siete a niektoré príspevky majú oveľa vyššiu úspešnosť ako ostatné? Zdieľajte ich znova! Nezáleží na tom ako staré sú….

Tip 88: export účtovných položiek do fakturačného systému

Účtovníctvo pre svoj eshop riešia ľudia väčšinou cez účtovníka. Ak platíte účtovníkovi za účtovníctvo a zároveň platíte za každú položku, tak pri veľkom množstve objednávok…

Budúcnosť bez aplikácií

Čoskoro možno nebudeme musieť inštalovať aplikácie, pomôže nám s tým Google a prekvapivo aj Apple. “There’s an App for That.” Toto je slogan, ktorý definuje mobilný…

Tip 87: Vytvorte si google plus profil

Aj keď sociálne siete valcuje facebook, oplatí sa spraviť si Google Plus profil. Je to ďalší odkaz na váš eshop a my externé odkazy na…

Tip 86: Promujte posty na facebooku

Ak máte dobrý článok, neváhajte experimentovať so sponzorovanými príspevkami na facebooku. Zasiahnete väčšie publikum. Bolo to dávno, keď stačilo publikovať post na vašom facebooku a…

6 Web dizajnových trendov roku 2015 & 2016, ktoré musíš poznať

Popularita a potreba responzívneho web dizajnu stále rastie. Viac a viac internetových stránok sa snaží byť “pripravených pre mobilné zariadenia”. Pozrime sa na niektoré z najpopulárnejších trendov…

Tip 85: Prerobte si obchodné podmienky

Na Slovensku je dosť častým zvykom, že sa menia zákony o elektronickom obchode aj zákon o ochrane osobných údajov. Je dobré sledovať facebook skupiny, ktoré…

Tip 84: Nabádajte užívateľov, aby robili interakcie na vašom facebook poste

Facebook má rád interakcie. Rozlišujeme tri tipy interakcií na Facebook poste. Like Share Comment Pútavý príspevok vaši fanúšikovia zdieľajú, lajkujú alebo komentujú. Píšte úmyselne posty, ktoré…

Tip 83: Ako predať produkty, ktoré sú dlho na sklade?

Ak predávate sezónny tovar, módu, bižutériu alebo niečo, čo môže “vyjsť z módy”, môže sa stať, že vám ostanú produkty skladom a zapadnú prachom. Nové…

Tip 82: Prečítajte si knižku od zakladateľa Zapposu – šťastie doručené

Prečítajte si príbeh o slávnom eshope s topánkami. Nik neveril, že sa môžu predávať topánky cez internet. Spoločnosť Zappos bola predaná Amazonu za miliardu dolárov….

Tip 81: Inšpirujte sa na zahraničných eshopoch

Eshopové prostredie a nároky používateľov sú na Slovensku menšie ako napríklad v Čechách. Nehovoriac už o svete a hlavne západnej Európe a USA. Ak si…

Tip 80: Píšte a publikujte prípadové štúdie

Ako si vyberáte nový mobil? Okrem technických parametrov, ktoré požadujete, si prečítate množstvo recenzií k produktu a pozriete zopár “verzus” videí. Dnes 9 z 10 ľudí…

Tip 79: Mailchimp – nástroj pre email marketing

Mailchimp je skvelá online služba na posielanie pekných emailov vašim zákazníkom. Čo Mailchimp dokáže a prečo ho používame aj my?

Tip 78: Pridajte nový spôsob platby

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Koľkokrát sa vám stalo, že ste neobjednali vo vybranom eshope, len preto, že vám nevyhovovali spôsoby platby, ktoré ponúkal?

Tip 77: Pridajte obrázky ku kategóriám produktov

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Kvalitné fotky predajú produkt najrýchlejšie. Zdôraznite aj kategórie produktov v eshope peknými obrázkami. Aby zákazníci vedeli, čo daná kategória obsahuje, ukážte im to na obrázku. Nie…

Tip 76: Spravte si kurz Google Analytics

Zbierajte dáta, vyhodnocujte ich a správne analyzujte. V Google Analytics nájdete všetky potrebné údaje, ktoré vám môžu pomôcť optimalizovať predaje v eshope.

WebSummit očami slovenského startupu – sellio.net

Ako to začalo Najväčší tech festival na svete WebSummit nemá dlhú históriu, ale určite ho mnohí poznáte, či už z videí alebo z rozprávania startup…

Tip 75: Spravte si objednávku na vašom smartfóne

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Chytré telefóny nám umožňujú využívať internet kedykoľvek a kdekoľvek. Nestraťte zákazníkov, ktorí využívajú mobilné zariadenia.

Tip 74: Prečítajte si eBook ako písať pre web

Prečítajte si pár informácií, čo písať na web a ako písať. Inšpiráciu a dobré rady nájdete v eBookoch, ktoré sú dostupné celkom zadarmo.

Tip 73: Automatické posielanie faktúr

Posielate faktúry zákazníkom emailom? Nastavte si systém tak, aby generoval a posielal faktúry automaticky.

Tip 72: Ako na tlač etikiet pre kuriéra? Automaticky.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Nič na eshope by ste nemali prepisovať dvakrát. Uľahčite si prácu a automatizujte procesy.

Tip 71: Používajte značky(tagy) k produktom a článkom

Pracujte na textoch na vašom eshope. Pridajte si štítky k produktom aj k článkom a zjednodušte navigáciu v eshope.

Tip 70: Spravte si kompletnú objednávku na starom notebooku

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Nestraťte zákazníkov so starými počítačmi. Otestujte svoj eshop aj na staršom notebooku.

Tip 69: Umožnite zákazníkovi zadať komentár k produktu

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Ďalším spôsobom ako návštevníkov vášho eshopu udržať na stránke je možnosť zadať otázku alebo komentár k produktu.

Tip 68: Ako nastaviť v Google Analytics meranie e-commerce?

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Prepojte si Google Analytics s eshopom a získavajte tak lepšie štatistiky.

Tip 67: Skúste zavolať na firemné telefónne číslo z mobilu

Ak chcete mať čo najviac zákaziek, musíte zákazníkovi uľahčiť nákup a zabezpečiť, aby vás mohol kedykoľvek kontaktovať.

Tip 66: Zobrazte stav skladu na eshope

Keď zákazník bude vedieť, koľko kusov tovaru máte na sklade alebo koľko vám bude trvať zabezpečiť ho, zvýši sa pravdepodobnosť, že u vás nakúpi.

Tip 65: Pridajte si pobočku na google places

Máte eshop aj pobočku? Zaregistrujte sa na Google places cez Google Moja firma.

Tip 64: Automatické procesy objednávky

Uľahčite si procesy vo svojom eshope, čo najviac. Viac času potom môžete investovať do zaujímavejších činností.

Tip 63: Kde zohnať zadarmo ilustračné obrázky?

Píšete pravidelne blog a obrázky do článku hľadáte cez Google? Viete, že za to môžete dostať mastnú pokutu?

Tip 62: Časovanie automatického publikovania príspevkov na vašom blogu

Píšte viac pútavého obsahu na vašom eshope. Máme pre vás tip ako ušetriť trochu času pri písaní blogu.

tip 61: Zdôraznite prínos produktu pre zákazníka

Zaujmite zákazníka textami na eshope. Presvedčte ho, že má nakúpiť práve váš produkt. Ako?

Tip 60: Merajte všetky svoje ciele

Dôležité je, nielen stanoviť si ciele, ale ich aj sledovať a merať.

Tip 59: Zoraďte si sklad podľa najpredávanejšieho tovaru

Na vašu databázu si môžete vytvoriť niekoľko pohľadov. Skúste si zoradiť sklad aj podľa najpredávanejších produktov.

Tip 58: Zbierajte emaily alebo fb fanúšikov

Rozšírte svoju databázu kontaktov.  Motivujte používateľov vašich stránok, aby sa prihlásili na odber noviniek alebo “lajkli” váš facebook profil.

Tip 57: Zobrazte užívateľovi posledne zobrazené produkty

Predĺžte čas, ktorý strávi zákazník na vašom eshope a zvýšite si šancu, že u vás nakúpi.

Tip 56: V procese objednávky zobrazujte aktuálny krok objednávky

V rámci zlepšenia použiteľnosti vo vašom eshope, zobrazujte v košíku aktuálny krok objednávky.

Tip 55: Odoberajte twitter profily úspešných vlastníkov eshopov

Neberte každý eshop ako konkurenciu, myslite na nich ako na partnerov, od ktorých sa môžete veľa naučiť.

Tip 54: Založte si instagram profil a aktívne ho používajte

Máte už instagram profil? Ak nie, založte si ho, nastavte detaily a aktívne ho používajte.

Tip 53: Robte akcie a zľavy

Akcie, zľavy a výpredaje lákajú zákazníkov späť na váš eshop. Naučte ich, že na vašom eshope nájdu vždy novinky, ale aj akcie.

Tip 52: Spravte si kurz Google Adwords

Investujete do reklamy? Naučte sa spravovať svoje inzeráty lepšie.

Tip 51: Spravte si kompletnú objednávku na staršom tablete

]Otestujte svoj eshop na rôznych zariadeniach. Skúste si zohnať starý tablet, napríklad iPad 1.

Tip 50: Pridajte podstránku referencie od zákazníkov

Spokojní zákazníci sú vaša najlepšia vizitka. Vypýtajte si od nich názor na váš eshop a produkty. Mnohí z nich vám ochotne poskytnú referencie.

Tip 49: Spravte si podstránku často kladené otázky

Zákazníci vám volajú a pýtajú sa veľakrát rovnaké otázky? Odpovedzte im na ne priamo na eshope a ušetríte čas sebe aj zákazníkom.

Tip 48: Začnite používať plánovač úloh

Ako plánujete úlohy, ktoré musíte vybaviť dnes, tento týždeň, do konca tohto mesiaca? Rozdelenie si úloh a dodržiavanie vlastného harmonogramu vám ušetrí čas aj nervy.

Tip 47: Objednajte si u vašej konkurencie

Chcete byť lepší ako vaša konkurencia? Na eshope musíte neustále pracovať.

Tip 46: Spíšte si 10 odpovedí, prečo by mal zákazník nakúpiť u vás

Zamyslite sa a napíšte si 10 vecí, prečo sa zákazníkovi oplatí nakúpiť práve vo vašom eshope.

Tip 45: Zistite, či vaše texty majú správny kontrast voči pozadiu

Správny kontrast je dôležitý, aby sa zákazníkom ľahšie čítali texty na vašom eshope.

Tip 44: Naučte sa vyretušovať fotky svojich produktov

Pekné fotky vám predajú tovar. Najlepšie je nájsť si profesionálneho fotografa, ktorý ma skúsenosti a vie nafotiť perfektné fotky.

Tip 43: Zožeňte na ulici 10 testerov

Zastavte na rušnom mieste 10 ľudí a presvedčte ich, aby si našli 10 minút na otestovanie vášho eshopu.

Tip 42: Zistite, či váš eshop neobsahuje chyby

Nájsť chyby na eshope vám pomôže aj prehliadač Google Chrome. Ako na to?

Tip 41: Neskrývajte sa za kontaktný formulár

Kto ste, čo ste a čo robíte? Ukážte sa! Napíšte si parádnu stránku O nás a dovoľte zákazníkom, aby sa s vami zoznámili.

Tip 40: Zmeňte označenie produktov

Pripravte sa na to, že budete mať viac produktov, už na začiatku pri rozbiehaní eshopu. Vhodné číslovanie skladu vám ušetrí kopu času neskôr.

Tip 39: Pridajte nadpis H2 do najpredávanejších produktov

Podporte svoje najpredávanejšie produkty pridaním nadpisu úrovne H2 do popisu produktov.

Tip 38: Upravte dizajn a šablónu vášho eshopu na responzívny

Stále viac ľudí surfuje po internete cez mobilné zariadenia. Aj váš eshop by sa mal prispôsobiť tomuto trendu a ponúknuť zákazníkom responzívny dizajn eshopu.

Tip 37: Navštevujte konferencie so zameraním na eshopy

V Čechách aj na Slovensku je niekoľko konferencií alebo stretnutí ľudí, ktoré sú zamerané na eshopy.

Tip 36: Kúpte si statív

Nemusíte si hneď najímať profesionálneho fotografa, aby ste mali perfektné fotky produktov v eshope. Kúpte si statív.

Tip 35: Začnite používať skype

Podporte komunikáciu so zákazníkmi tak, že im ponúknete viac spôsobov, ako s vami môžu nadviazať kontakt.

Tip 34: Vylepšite si ďakovnú stránku po finalizácii objednávky

Dnes už slovo ďakujem nestačí. Ako sa dá ďakovná stránka po odoslaní objednávky vylepšiť?

Tip 33: Napíšte svoju prvú PR správu a umiestnite ju na sme.sk

Ak ste doteraz žiadny PR článok nenapísali, pustite sa do toho hneď. Nie ste si istí, ako ho napísať? Oslovte copywritera.

Tip 32: Pridajte odstavec textu s názvom “Odborník radí”

Do najpredávanejších produktov pridajte odstavec textu s názvom “Odborník radí”. Poskytnete viac informácii zákazníkom a zvýšite dôveryhodnosť eshopu.

Tip 31: Dajte si ciele, čo chcete dosiahnuť

Ak to myslíte s eshopom vážne, začnite si dávať ciele. Nehráme sa, predsa, na guličky. Cieľom týchto tipov je, aby ste zväčšili návštevnosť eshopu, a tým…

Tip 30: Napíšte si frázu ako budete dvíhať telefón

Haló. Prosím. Áno. Ako má zákazník vedieť, kam sa dovolal, keď sa mu nepredstavíte hneď po prijatí hovoru?

Tip 29: Previažte články v blogu s produktami v eshope

Interné prelinkovanie zlepší vaše pozície vo vyhľadávačoch. Upozorní roboty vyhľadávačov na to, ako spolu obsah súvisí.

Tip 28: Vytvorte si podstránku o nákupe

Užívatelia potrebujú vedieť poštovné predtým než si objednajú. Zvýšite si šancu, že nakúpia práve u vás, ak im dôležité informácie o nákupe zhrniete na jednej…

Tip 27: Vytvorte si youtube profil

Nezanedbávajte komunikáciu so zákazníkmi na sociálnych sieťach. Založte si youtube profil a nahrajte tam videá.

Tip 26: Nájdite 10 blogov, ktoré píšu články aj o vašom segmente

Oslovte blogerov, ktorí píšu články a recenzie o podobných produktoch ako predávate vy.

Tip 25: Vyskúšajte zľavový portál

Cez zľavové portály si môžete spraviť pekné promo, ktoré Vás nebude veľa stáť.

Tip 24: Sadnite si, otvorte si fľašu vína a zamyslite sa. Oplatí sa mi to? Mám na to čas? Som spokojný?

Počas vylepšovania eshopu ste už určite prišli do momentu, že ste boli zúfalí. Oplatí sa mi to? Mám na to čas? Som spokojný s výsledkami?

Tip 23: Neverte SEO špecialistom, PPC odborníkom, Zlaté stránky profil vytváračom

Overte si s kým budete spolupracovať. Ak chcete skutočné výsledky vyberte si firmu s kopou referencií za sebou a nie neskúseného pánka z inzerátu.

Tip 22: Spravte vaše logo klikateľným

Spravte vaše logo klikateľným s preklikom na úvodnú stránku vášho eshopu.

Tip 21: Vygenerujte si sitemap.xml

Súbor sitemap.xml napovie robotom vyhľadávačov ako majú váš eshop indexovať.

Tip 20: Upravte si texty emailov

Email je spôsob komunikácie medzi vami a zákazníkom. Mali by ste emailom venovať viac pozornosti a času.

Tip 19: Spíšte všetky procesy pre zamestnancov

Spíšte si procesy činností, ktoré budú slúžiť ako manuál pre zamestnancov. Ak procesy napíšete raz, nemusíte to dvakrát vysvetľovať.

Tip 18: Pridajte na eshop chatovací systém

Uľahčite zákazníkom komunikáciu a ponúknite im možnosť chatovať s vami. Je to rýchly a efektívny spôsob komunikovania.

Tip 17: Vytvorte návod ako zadať reklamáciu

Uľahčite užívateľom podávanie reklamácií. Zadajte si pravidlá a spôsob podania reklamácie a vytvorte reklamačný formulár.

Tip 16: Aktívne veďte telefonát

Ste spokojní s tým ako vediete telefonáty so zákazníkmi? Skúste vaše telefonovanie trochu vylepšiť.

tip 15: Kúpte si fotobox

Fotky predávajú! Kúpte si fotobox, aby ste nafotili kvalitné a pekné fotky, ktoré čo najreálnejšie vystihnú váš produkt.

Tip 14: Idete na dovolenku? Nastavte automatickú odpoveď

Ak idete na dovolenku, vytvorte si automatickú odpoveď o nedostupnosti emailovej adresy počas dovolenky.

Tip 13: Nebojte sa pýtať cudzích ľudí na názor

Od každého človeka na svete ste vzdialení iba o jeden email. Nebojte sa pýtať cudzích ľudí na názor.

Tip 12: Vyskúšajte vyskakovacie okno na zber emailov

Kontakt so zákazníkmi udržujte aj pomocou rozposielania newslettrov. Vyskakovacie okno pri vstupe na váš eshop vám pomôže získať množstvo emailov.

Tip 11: Spravte si profil na slideshare

Založte si profil na Slidershare a nahrajte tam prezentáciu vášho eshopu a vašich najdôležitejších kategórií.

Tip 10: Vyčleňte si rozpočet a čas na vzdelávanie

Aby ste inovovali, musíte sa vzdelávať. Zožeňte si materiály, prípadové štúdie, konzultujte s odborníkmi na rôznych konferenciách alebo sa prihláste na školenia a workshopy.

Tip 9: Merajte si čas vašej práce

Skúste celý týždeň merať čas vašej práce a zapisujte si všetky úlohy, ktoré počas dňa vykonáte.

Tip 8: Ukážte svoje konkurenčné výhody

Prečo by si mal zákazník nakúpiť práve u vás? Spíšte si výhody vášho eshopu a vyberte štyri najlepšie.

Tip 7: Zobrazujte cenu poštovného čo najskôr

Užívateľov zaujíma koľko u vás stojí poštovné. Nezatajujte, neskývajte to pred nimi, pretože opustia váš eshop a nakúpia v inom.

Tip 6: Prepojte si váš eshop s Google Search Console

Prepojte si váš eshop s Google Webmaster Tools alebo po novom Google Search Console.

Tip 5: Zistite, či sa Váš eshop zobrazuje dostatočne rýchlo

Nenechajte svojich zákazníkov čakať. Zistite ako rýchlo sa načítavajú stránky Vášho eshopu, vyskúšajte tieto nástroje:

Tip 4: Nebojte sa o sebe písať

Ak sa vám niečo podarí, napíšte o tom. Ak ste mali zaujímavý zážitok s klientom, napíšte o tom. Ak sa vám niečo nepodarilo, napíšte o…

Tip 3: Pridajte do detailu produktu video

Internet je na 60% o videách a toto číslo rastie. Na natočenie pekného videa stačí bežný smartfón a trochu kreativity.

Tip 2: Užívatelia milujú unboxing

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Unboxing je trend rozbaľovania balíkov. Čo je na rozbalení balíčka také úžasné? Skúste si zadať do vyhľadávanie Google slovo “unboxing” a uvidíte.

Tip 1: Napíšte na úvodnú stránku hlavný nadpis, kto ste a čo predávate

Prvý kontakt so zákazníkom je práve úvodná stránka Vášho eshopu. Kliknite si na tú svoju a spýtajte sa sami seba: “Hovorí moja úvodka o tom,…

Uvádzame nový seriál: 151 tipov ako vylepšiť váš eshop

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Rozhodli sme sa pomôcť všetkým, ktorí potrebujú vylepšiť svoj eshop. 151 dní budeme písať seriál o tom, ako nakopnúť existujúci eshop. Chcete vyšší obrat a viac…

SEO v roku 2015 – nové metódy optimalizovania obsahu

Prečítajte si rôzne stratégie, ktoré vám ukážu, ako optimalizovať obsah webových stránok v tomto roku.

Chcete vedieť ako vybudovať úspešný eshop? Prečítajte si náš nový ebook.

Internetové obchody sú trendom súčasnosti. Stále viac užívateľov preferuje nákup cez internet. Aby boli eshopy pre zákazníkov atraktívne, mali by ich majitelia správne postupovať už…

Zmena fakturačných údajov spoločnosti vibration s.r.o.

Pre partnerov a klientov oznamujeme zmenu fakturačných údajov: vibration s.r.o. Račianska 7 831 02 Bratislava IČO: 46409157 IČ DPH: SK2023366180 Korešpodenčná adresa ako aj naše kancelárie nájdete…

organizujeme ďalší BarCamp Bratislava 2015

Už po druhý krát organizuje vibration.sk v Bratislave Barcamp v spolupráci s coworkingovým centrom Connect. Môžete sa tešiť na 21 speakrov v 2 miestnostiach.

21 prvotriednych ukážok dizajnu webového formulára

V prípade, že webové online formuláre sú navrhnuté dobre, pomáhajú ľuďom jednoduchšie sa registrovať na stránke, odoberať newslettre, nakupovať… Na druhej strane, zle zrealizované formuláre môžu byť pre potencionálnych…

Prezentácia z prednášky Kontrola kvality webového projektu

Zúčastnili sme sa Wordcamp Slovensko 2015 a prispeli sme aj prednáškou Kontrola kvality webového projektu, ktorú bol prezentovať náš CEO Ivan Potančok. Na prednáške ste…

Pozývame vás na prednášku Kontrola kvality webového projektu

Vibration sa zúčastní aj tohtoročného WordCamp Slovensko. Náš CEO Ivan bude mať zaujímavú prednášku “Kontrola kvality webového projektu”. 18. apríla nesmiete chýbať na FIIT STU…

Vibration nájdete v nových, krajších priestoroch

Na starej adrese nás už nehľadajte. Zostávame na tej istej ulici, meníme iba číslo. Presťahovali sme sa o pár budov ďalej na Štefánikovu 47. Sedíme…

Pricemania Academy otvára piatu sezónu

Čoraz viac ľudí dnes túži po práci, ktorá by ich bavila, po flexibilnom pracovnom čase a, samozrejme, vysokých zárobkoch. Rozbehnúť vlastný biznis však nemusí byť…

E-commerce tip – sledovanie vašej konkurencie, ktorá podniká vo vašom segmente

Ak chcete vedieť v akom stave sa nachádzajú kľúčové slová, ktoré sú z vášho segmentu, používajte webovú službu od Google s názvom Google Alerts. Ak…

7 užitočných WordPress pluginov pre integráciu Google features

Hľadáte spôsob, ako nakopnúť webové stránky? Pozrite si nasledujúce free WordPress pluginy pre integráciu Google služieb. Google ponúka širokú škálu nástrojov pre spoločnosti aj jednotlivcov. Metriky…

Pozrite si prezentáciu nástroje na riadenie tímu

Náš CEO Ivan Potančok prednášal na BarCamp Bratislava 2014, ktorý prvýkrát organizovalo vibration. Prednáška sa zamerala na nástroje, s ktorými pracujeme denne vo vibration –…

Želáme Vám veselé Vianoce a šťastný nový rok 2015!

Pre všetkých klientov a priateľov digitálnej agentúry vibration a systému pre úspešné eshopy sellio sme pripravili pekné prianie k blížiacim sa vianočným sviatkom a do…

10 tipov ako na web s nízkym rozpočtom

Máte obmedzený rozpočet na tvorbu webu, ale chceli by ste podnikať aj v online prostredí? Máme pre Vás zopár tipov ako spraviť web a ušetriť.

Aký bol workshop SEO pre pokročilých v PricemaniaAcademy?

Vo vibration sa pravidelne vzdelávame, aby sme svojim klientom poskytovali čo najlepšie služby. Tak som sa vybrala do Pricemania Academy, naučiť sa niečo nové zo…

Užitočné testovanie dostupnosti vašich webov zo službou Site24x7

Nie je pravidlom, že keď máte zaplatený hosting, ste skutečne 24 hodín 7 dní v týždni aj dostupný. Ale si to overiť? Skúste využiť nástroj…

Organizujeme BarCamp Bratislava 2014

Po piatich rokoch sa v Bratislave opäť uskutoční BarCamp, sieť otvorených konferencií organizovaných po celom svete. Je to (ne)konferencia pre ľudí, ktorí majú chuť zdieľať…

Dobrý dizajnér Vám dodá iba jedno logo

Aj Vy patríte medzi dizajnérov, ktorí dodávajú klientom viac návrhov loga a dávajú im možnosť vybrať si? Asi si nie ste istí svojou prácou alebo logo…

Požiadavky na predkladanie WordPress tém na ThemeForest

Požiadavky sú navrhnuté tak, aby udrživali minimálny štandard kvality v kóde WordPress tém nahraných na ThemeForest. Mali by pokryť väčšinu variant, ale niektoré výnimky môžu byť…

Štýlujte Google font v Typecast zadarmo

Google ponúka veľa free fontov optimalizovaných pre web. Teraz môžete tieto skvelé fonty dizajnovať  v aplikácii Typecast.  S Typecast si vytvárate a nastavujte font jednoducho a prehľadne vo Vašom…

Ako mení povinnosti eshopov nový zákon o ochrane spotrebiteľa?

Zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa upravuje povinnosti predávajúcich a práva spotrebiteľov pri predaji tovaru cez internetový obchod.

Erasmus experience at vibration

by Vicky Antonopoulou They say “all good things come to an end”. Six months passed after my arriving in the beautiful city of Bratislava and…

Novinka od Google – služba Moja Firma

Na trh sa dostala nová služba z dielne Google z názvom Moja firma. Je určená všetkým vlastníkom firiem, ktorým záleží na svojich zákazníkoch. Služba spája na jednom…

Štýlujme wordpress šablóny rýchlejšie

Na WordCamp Slovensko 2014 prednášal náš CEO Ivan Potančok o Bootstrap 3 a LESS a vysvetlil ako zrýchliť štýlovanie šablón. Pozrite si jeho prezentáciu.

How a trip can change your life

The desire for traveling and the desire for new experiences, brought me one day from Greece in beautiful Bratislava.

Ďalší web z našej dielne – sedackyphase.sk

Ak hľadáte kvalitnú, modernú, pohodlnú sedačku v najlepších poťahových materiáloch a farebných variáciách určite hľadajte na sedačkyphase.sk. Pre jedného z našich najlepších klientov sme vytvorili…

Budúcnosť internetu je vo webových službách

Či už podnikáte alebo si len chcete jednoduchšie manažovať svoju prácu, začnite používať automatizované webové služby(web services). Zapier alebo IFTTT budete určite radi používať.

Responzívny dizajn stránky alebo mobilná aplikácia?

Niektorí klienti sa rozhodujú medzi responzívnym dizajnom svojej webstránky a mobilnou aplikáciou. Výber z týchto dvoch možností nie je až taký zložitý ako sa zdá. Treba len…

Šťastný a úspešný nový rok 2014

Pripravili sme pre Vás microsite prianie do nového roku. Veríme, že sa Vám poradí všetko splniť aj s našou pomocou.

Spustili sme nový web – setmont.sk

Ak Vám je doma zima máme pre Vás riešenie. Spustili sme web pre nášho partnera, stavebnú firmu SET-MONT,s.r.o.  Pre klienta sme navrhli dizajn a vytvorili…

Upravte si fotky vo Vašom eshope s Pixlr Editor

Obrázky, ktoré umiestňujete na svoj eshop sú dôležitou súčasťou eshopu a dopĺňajú obsah, preto musia byť kvalitné a riadne upravené. Upravte si fotky na Váš eshop pomocou…

Šetrite čas s Google Tag Manager

Google Tag Manager je jednoduchý a spoľahlivý nástroj, ktorý Vám uľahčí prácu s tagmi. Môžete riadiť svoje tagy a konfigurovať Vaše mobilné aplikácie sami. Máte k…

Zrýchlite Vaše stránky s Google PageSpeed

Page Speed ​​vyhodnocuje výkon z pohľadu klienta, meria aká je doba načítania stránky. To znamená čas, od kedy užívateľ vyžiada novú stránku až po okamih,…

Odporúčania ako správne robiť web stránky priamo od Google

Osvedčené postupy ako pomôcť Google nájsť, prehliadať a indexovať Vaše stránky. Pridŕžanie sa nasledovných pokynov pomôže Google nájsť, indexovať a hodnotiť Vaše stránky. Aj keď…

Prototypovanie s Bootstrap a Less prednáška

Náš CEO Ivan Potančok prednášal o prototypovaní na WEBEXPO Prague 2013. V rámci prednášky uviedol praktické príklady používania Bootstrap. Vysvetlil prečo je lepšie používať Bootstrap namiesto…

Vedenie účtovníctva prezentácia pre JK TAX, s. r. o

Prezentácia firmy JK TAX, s. r. o., ktorá zabezpečuje vedenie jednoduchého aj podvojného účtovníctva a ostatné služby týkajúce sa Vášho podnikania:

Desatoro starostlivosti o zákazníka Vášho eshopu

Starostlivosť o zákazníka je neoddeliteľnou súčasťou každého biznisu a nemali by ste ju brať ako službu navyše. Bez zákazníkov by Vaše podnikanie nemalo zmysel. A keď…

5 zásad, ktorých sa pevne držíme

Naša práca nás baví a do projektov dávame všetko. Máme zásady, vďaka ktorým robíme našu prácu ešte efektívnejšie a so skvelými výsledkami.

Hľadáme front-end developera

Si šikovný front end developer, kľudne aj junior? Máš chuť učiť sa nové veci? Pridaj sa k nám!

Spravujte svoju firmu s Asana

Asana je aplikácia na zlepšenie komunikácie a spolupráce vo Vašom pracovnom tíme. Má mnoho funkcií a použitie je jednoduché. Vytvoríte si asana účet, pomenujete svoje…

Spustili sme online cenový konfigurátor

Aktualizácia článku 10.4.2019 Pred 6timi rokmi sme spravili pre jedného klienta cenový konfigurátor v javascripte. V pár krokoch si zákazník vedel nakonfigurovať skriňu. Bolo to…

Mylné SEO techniky

Existuje celý rad mylných informácií o tom čo je SEO a ako ho dobre robiť. Odborníci, ktorý sa tým zaoberajú sa stále snažia nachádzať nové…

Zacieľte Vašu reklamu na tých správnych ľudí cez remarketing

V Google AdWords okrem klasicky zobrazovaných reklám môžete nastaviť aj remarketing kampaň. Líši sa spôsobom zacielenia na skupiny užívateľov. Remarketing funguje na princípe súborov Cookies. Špeciálny…

Ako sa starať o eshop na sociálnych sieťach?

Aby zákazník nakúpil vo Vašom eshope, musí o Vás vedieť. A čo je lepšie na šírenie informácii ako sociálne siete? Integrujte sociálne siete do Vášho eshopu na…

Programovanie na mieru

Ak rozmýšľate o webovej aplikácii máte na výber z viac možností. Existujú open source riešenia ako wordpress, magento, rôzne CRM systémy. Musíte sa, však, prispôsobovať…

Ako znížiť počet opustených košíkov v eshope?

Viete, čo je jedna z hlavných príčin prečo zákazníci opúšťajú nákupný košík vo Vašom eshope? Keď zbadajú výšku poštovného a balného až v poslednom kroku a je príliš vysoká,…

Prečo si nechať vytvoriť dizajn eshopu na mieru?

Plánujete vytvoriť vlastný internetový obchod, ale stále sa neviete rozhodnúť či využívať prenajatú šablónu, alebo investovať a nechať si navrhnúť vlastný dizajn eshopu? Pri rozhodovaní je…

Stavebné firmy – zabudnite na katalógy

Katalógy, pdf, čítačky pdf, to už je minulosť! Prečo zobrazujete svojim potencionálnym klientom balasty cez ďalšie médiá? Prečo človek musí niečo externé stiahnuť a nainštalovať, aby…

Čo musí obsahovať úspešný eshop

Každý internetový obchod by mal byť pekný a prehľadný, ak chcete mať veľa spokojných zákazníkov. Grafický dizajn musí byť prispôsobený tovaru alebo službám, ktoré predávate. Pochopiteľne,…

Vývoj vlastného softvérového produktu – prednáška na Barcamp Žilina

V sobotu 22.6.2013 sme sa zúčastnili akcii s názvom Barcamp v Žiline. Náš CEO rozprával o tvorbe nášho nového produktu – eshop systém sellio.net

Tvoríš dizajn? Tvor ho u nás!

Hľadáme kreatívneho dizajnéra pre naše projekty. Ak máš dizajn v krvi, patríš k nám!

Webdesign v roku 2013 prednáška

Prezentácia z prednášky o webdizajne, ktorú náš CEO Ivan Potančok mal pre Bratislavské coworking centrum Connect. Web design v roku 2013 from vibration.sk

Zhodnotenie Wordcamp Slovensko 2013

Ako spoluorganizátori WordCamp Slovensko by sme sa chceli poďakovať všetkým zúčastneným. Akcia vyšla nad očakávania a radi sme pomohli s organizáciou. Plodné boli nielen prednášky…

Spustenie podporných webstránok pre naše služby

Spustili sme štyri nové stránky, aby sme podporili náš web. Pozrite si ich stručný prehľad.

Vibration na WordCamp Slovensko 2013 nebude chýbať

Keďže vo vibration máme radi open source riešenia a WordPress používame na množstvo projektov, aj tento rok sme sa stali spoluorganizátormi otvorenej konferencii WordCamp, ktorá…

Niekoľko rád pred založením vlastného eshopu

V tomto článku sa budem venovať problematike zakladania vlastného eshopu. Na čo všetko myslieť pred vytvorením eshopu.

Aké pluginy používať v google chrome

Medzi naše obľúbené rozšírenia do Google Chrome patria: Evernote Web Clipper – Ukladanie všetkého čo vidíte do vašich poznámok v Evernote LastPass – správa hesiel. Určite lepšie…

Aký priebeh majú pracovné stretnutia vo vibration – firemné guidelines

Každé stretnutie musí mať agendu – obsah stretnutia. Pred každým stretnutím všetci dostanú v predstihu email s agendou stretnutia. Každé stretnutie musí mať presnú dĺžku….

vibration v nových, väčších priestoroch

Spoločnosť vibration.sk sme presťahovali o poschodie vyššie do nových väčších kancelárskych priestorov.

WP_Query – silná trieda vo WordPresse

Na ľubovoľnom mieste v šablóne wordpress stránky vieme prerušiť a zavolať custom query a zobraziť úplne nový odlišný obsah. Nedávno som poradil na twitteri jednému…

Najpraktickejšie pluginy do wordpressu

Pre interné účely a samozrejme aj kvôli osvete v komunite sme sa rozhodli spísať nami najčastejšie používané pluginy do open source CMS wordpress. Na začiatok…

Responsive webdesign – prednáška z wordcamp 2012 Slovensko

responsive webdesign – vibration.sk View more PowerPoint from vibration.sk

Prednáška o webdizajne v html editore – Barcamp Žilina 2012

Web design in html editor View more PowerPoint from vibrationsk

Mind mapy sú dokonalý nástroj nielen na analyzovanie

Nepoznám ľahší diagram na pochopenie ako mind map. UML diagramy sú často krát pre klienta španielska dedina. Preto v našej firme používame veľmi radi takéto…

Máme super správy, super klientov, super dizajny a super nápady

V roku 2012 máme kopec nových zákaziek a postupne ich budeme zverejňovať v našom portfóliu. Je sa určite načo tešiť. Tešíme sa z nových klientov…

podsahrat.sk

Pár dní dozadu sme spustili stránku podsahrat.sk pre firmu Funtime s.r.o. Zaujímavosťou bolo určite custom programovanie a to: Tvorba produktových listov vo formáte PDF Tlač…

Checklist najdôležitejších pravidiel pre úspěšný web

Checklist Vám pri kontrole webovej stránky pred spustením zabezpečí, aby ste na nič nezabudli. Anglické znenie checklistu nájdete na stránke usereffect.com

Tvorba webových stránok na open source

Spoločnosť vibration rada využíva open source riešenia, či už ide o tvorbu webových stránok na wordpress, alebo eshopov na prestashop. Výhody používania open source: rýchlosť…

Spustili sme responsive design web pre patriotband.sk

Unikátny farebný dizajn, najnovšie technológie a hlavne stránka použiteľná na všetkých moderných zariadeniach a prehliadačoch  (vynechávajúc staré IE) Prepojili sme stránku kapelu aj s ich…

Tento mesiac spúštame viacero zaujímavých webových stránok

URL web stránok budeme prezentovať na našom blogu aj s popisom a určite ich nájdete v našom portfóliu. Očakávať môžte 2 responsive design weby, ktoré…

Google Apps pre firmy

Dnes sme úspešne nastavili google apps pre jednu menšiu firmu. Používajú emaily na troch rôznych doménach a chcú využívať google apps pre mailovanie, kalendár a…

jquery mobile

V tomto frameworku robime jeden vlastný projekt. Máme dosť veľké skúsenosti s týmto frameworkom pre mobilné zariadenia. Používali sme pri tom ešte prácu s canvasom…

Želáme Vám šťastné a veselé Vianoce a PF 2012

Želáme Vám šťastné a veselé Vianoce a do nového roku 2012 veľa úspechov a veselých chvíľ. Ďakujeme, že sme vďaka Vám mohli v roku 2011…

Spracovanie účtovníctva – spracovanieuctovnictva.com

Ak hľadáte účtovníka, tak máme jeden tip. Vytvorili sme pre nášho partnera nový web s interaktívnou kalkulačkou ceny spracovania účtovníctva. Takisto sme vytvorili aj systém…

Spustili sme Facebook súťaž o jazykové kurzy v TopEnglish.sk

Spustili sme súťaž na facebooku pre jazykovú školu TopEnglish. V súťaži môžete vyhrať jazykové kurzy Angličtiny. Zapojiť sa môžete na tejto adrese. Vytvorili sme FB súťaž…

ArchitektiOnline.sk

Spustili sme alfa verziu portálu architektionline.sk

Hrajte sa na našom webe

Na našej webovej stránke dnes pribudla možnosť kresliť na pozadie farbičkami. Môžete si vybrať farbu a veľkosť čiary a výsledok vášho snaženia si môžete aj…

Dokončujeme grafiku našej firemnej identity a dizajn webovej stránky

V mesiaci január pripravujeme: kompletné portfólio našich dizajnov a logotypov náš web s novou grafikou dokončujeme náš firemný vizuál pripravujeme spustenie jedného veľkého portálu, ktorý…

Vibration.sk logo

Vytvárame naše nové logo.

Pilne pracujeme na našej webovej stránke

Špecifikovali sme štruktúru webu, definovali sme všetky činnosti, ktoré poskytujeme a postupne budeme obsah stránky a referencie dopĺňať. Pracujeme aj na logu a celej identite…

Spustili sme bižutéria-eshop.sk

Spustili sme eshop s elegantnou bižutériou. bižutéria, šperky, náramky, prstene, náušnice – bižutéria eshop

Zredizajnovali sme blog o online pr

Zredizajnovali sme blog OnlinePR, zaoberajúci sa onlinePR, sociálnymi sieťami, PPC, reklamou. http://www.onlinepr.sk/

Spustili sme blog pre topenglish.sk

Na tejto podstránke Vás budeme informovať o novinkách z jazykovej školy TopEnglish, ktorá pôsobí v Bratislave a Košiciach. Nájdete tu: Cvičenia a testy z angličtiny Anglickú…

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Vladimír Donič hlavný konzultant

+421 948 368 636

vladimir.donic@vibration.sk

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt