Články autora katka

Tip 93: Vyskúšajte A/B testovanie pre zvýšenie konverzií

Ak chcete robiť zmeny na eshope a neviete, aká zmena je najlepšia a prinesie najviac konverzií, otestujte dve varianty. Využite A/B testovanie, aby ste zistili,…

Tip 92: Zasielajte personalizované newslettre

E-mail marketing prechádza veľkými zmenami. Bežný e-mailing už nepúta toľko pozornosti. V rámci nových technológii sa do popredia dostávajú personalizované newslettre a časovo optimalizované e-maily.

Pozrite si online prednášky z BarCamp Bratislava 2016

Na Barcamp Bratislava 2016 sme spravili video záznam, aby si prednášky mohli pozrieť aj tí, čo na evente chýbali.

Hľadáme junior account managera

Náplň práce Aktívne vyhľadávanie nových klientov a následná starostlivosť o nich Prezentácia produktov firmy Starostlivosť o existujúce portfólio klientov Čo od teba očakávame Skúsenosti s…

Tip 91: Zamyslite sa, či sa váš produkt nedá predávať cez affiliate sieť

Podporte váš eshop affiliate marketingom. Je to jednoduchý spôsob ako zarobiť peniaze navyše. Určíte si províziu, ktorú ste ochotní dať za sprostredkovanie predaja a o…

Tip 90: Máte na eshope hodnotenia od vašich zákazníkov?

Nechajte si ohodnotiť váš eshop zákazníkmi a nehanbite sa uverejniť ich názor priamo na úvodnej stránke vášho eshopu. Po anglicky testimonials, u nás je táto…

Tip 89: Prečo zdieľať svoje najlepšie príspevky znova?

Pravidelne sa staráte o svoje sociálne siete a niektoré príspevky majú oveľa vyššiu úspešnosť ako ostatné? Zdieľajte ich znova! Nezáleží na tom ako staré sú….

Tip 82: Prečítajte si knižku od zakladateľa Zapposu – šťastie doručené

Prečítajte si príbeh o slávnom eshope s topánkami. Nik neveril, že sa môžu predávať topánky cez internet. Spoločnosť Zappos bola predaná Amazonu za miliardu dolárov….

Tip 81: Inšpirujte sa na zahraničných eshopoch

Eshopové prostredie a nároky používateľov sú na Slovensku menšie ako napríklad v Čechách. Nehovoriac už o svete a hlavne západnej Európe a USA. Ak si…

Tip 80: Píšte a publikujte prípadové štúdie

Ako si vyberáte nový mobil? Okrem technických parametrov, ktoré požadujete, si prečítate množstvo recenzií k produktu a pozriete zopár „verzus“ videí. Dnes 9 z 10 ľudí…

Tip 79: Mailchimp – nástroj pre email marketing

Mailchimp je skvelá online služba na posielanie pekných emailov vašim zákazníkom. Čo Mailchimp dokáže a prečo ho používame aj my?

Tip 78: Pridajte nový spôsob platby

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Koľkokrát sa vám stalo, že ste neobjednali vo vybranom eshope, len preto, že vám nevyhovovali spôsoby platby, ktoré ponúkal?

Tip 77: Pridajte obrázky ku kategóriám produktov

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Kvalitné fotky predajú produkt najrýchlejšie. Zdôraznite aj kategórie produktov v eshope peknými obrázkami. Aby zákazníci vedeli, čo daná kategória obsahuje, ukážte im to na obrázku. Nie…

Tip 76: Spravte si kurz Google Analytics

Zbierajte dáta, vyhodnocujte ich a správne analyzujte. V Google Analytics nájdete všetky potrebné údaje, ktoré vám môžu pomôcť optimalizovať predaje v eshope.

Tip 75: Spravte si objednávku na vašom smartfóne

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Chytré telefóny nám umožňujú využívať internet kedykoľvek a kdekoľvek. Nestraťte zákazníkov, ktorí využívajú mobilné zariadenia.

Tip 74: Prečítajte si eBook ako písať pre web

Prečítajte si pár informácií, čo písať na web a ako písať. Inšpiráciu a dobré rady nájdete v eBookoch, ktoré sú dostupné celkom zadarmo.

Tip 73: Automatické posielanie faktúr

Posielate faktúry zákazníkom emailom? Nastavte si systém tak, aby generoval a posielal faktúry automaticky.

Tip 72: Ako na tlač etikiet pre kuriéra? Automaticky.

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Nič na eshope by ste nemali prepisovať dvakrát. Uľahčite si prácu a automatizujte procesy.

Tip 71: Používajte značky(tagy) k produktom a článkom

Pracujte na textoch na vašom eshope. Pridajte si štítky k produktom aj k článkom a zjednodušte navigáciu v eshope.

Tip 70: Spravte si kompletnú objednávku na starom notebooku

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Nestraťte zákazníkov so starými počítačmi. Otestujte svoj eshop aj na staršom notebooku.

Tip 69: Umožnite zákazníkovi zadať komentár k produktu

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Ďalším spôsobom ako návštevníkov vášho eshopu udržať na stránke je možnosť zadať otázku alebo komentár k produktu.

Tip 68: Ako nastaviť v Google Analytics meranie e-commerce?

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Prepojte si Google Analytics s eshopom a získavajte tak lepšie štatistiky.

Tip 67: Skúste zavolať na firemné telefónne číslo z mobilu

Ak chcete mať čo najviac zákaziek, musíte zákazníkovi uľahčiť nákup a zabezpečiť, aby vás mohol kedykoľvek kontaktovať.

Tip 66: Zobrazte stav skladu na eshope

Keď zákazník bude vedieť, koľko kusov tovaru máte na sklade alebo koľko vám bude trvať zabezpečiť ho, zvýši sa pravdepodobnosť, že u vás nakúpi.

Tip 65: Pridajte si pobočku na google places

Máte eshop aj pobočku? Zaregistrujte sa na Google places cez Google Moja firma.

Tip 64: Automatické procesy objednávky

Uľahčite si procesy vo svojom eshope, čo najviac. Viac času potom môžete investovať do zaujímavejších činností.

Tip 63: Kde zohnať zadarmo ilustračné obrázky?

Píšete pravidelne blog a obrázky do článku hľadáte cez Google? Viete, že za to môžete dostať mastnú pokutu?

Tip 62: Časovanie automatického publikovania príspevkov na vašom blogu

Píšte viac pútavého obsahu na vašom eshope. Máme pre vás tip ako ušetriť trochu času pri písaní blogu.

tip 61: Zdôraznite prínos produktu pre zákazníka

Zaujmite zákazníka textami na eshope. Presvedčte ho, že má nakúpiť práve váš produkt. Ako?

Tip 60: Merajte všetky svoje ciele

Dôležité je, nielen stanoviť si ciele, ale ich aj sledovať a merať.

Tip 59: Zoraďte si sklad podľa najpredávanejšieho tovaru

Na vašu databázu si môžete vytvoriť niekoľko pohľadov. Skúste si zoradiť sklad aj podľa najpredávanejších produktov.

Tip 58: Zbierajte emaily alebo fb fanúšikov

Rozšírte svoju databázu kontaktov.  Motivujte používateľov vašich stránok, aby sa prihlásili na odber noviniek alebo „lajkli“ váš facebook profil.

Tip 57: Zobrazte užívateľovi posledne zobrazené produkty

Predĺžte čas, ktorý strávi zákazník na vašom eshope a zvýšite si šancu, že u vás nakúpi.

Tip 56: V procese objednávky zobrazujte aktuálny krok objednávky

V rámci zlepšenia použiteľnosti vo vašom eshope, zobrazujte v košíku aktuálny krok objednávky.

Tip 55: Odoberajte twitter profily úspešných vlastníkov eshopov

Neberte každý eshop ako konkurenciu, myslite na nich ako na partnerov, od ktorých sa môžete veľa naučiť.

Tip 54: Založte si instagram profil a aktívne ho používajte

Máte už instagram profil? Ak nie, založte si ho, nastavte detaily a aktívne ho používajte.

Tip 53: Robte akcie a zľavy

Akcie, zľavy a výpredaje lákajú zákazníkov späť na váš eshop. Naučte ich, že na vašom eshope nájdu vždy novinky, ale aj akcie.

Tip 52: Spravte si kurz Google Adwords

Investujete do reklamy? Naučte sa spravovať svoje inzeráty lepšie.

Tip 51: Spravte si kompletnú objednávku na staršom tablete

]Otestujte svoj eshop na rôznych zariadeniach. Skúste si zohnať starý tablet, napríklad iPad 1.

Tip 50: Pridajte podstránku referencie od zákazníkov

Spokojní zákazníci sú vaša najlepšia vizitka. Vypýtajte si od nich názor na váš eshop a produkty. Mnohí z nich vám ochotne poskytnú referencie.

Tip 49: Spravte si podstránku často kladené otázky

Zákazníci vám volajú a pýtajú sa veľakrát rovnaké otázky? Odpovedzte im na ne priamo na eshope a ušetríte čas sebe aj zákazníkom.

Tip 48: Začnite používať plánovač úloh

Ako plánujete úlohy, ktoré musíte vybaviť dnes, tento týždeň, do konca tohto mesiaca? Rozdelenie si úloh a dodržiavanie vlastného harmonogramu vám ušetrí čas aj nervy.

Tip 47: Objednajte si u vašej konkurencie

Chcete byť lepší ako vaša konkurencia? Na eshope musíte neustále pracovať.

Tip 46: Spíšte si 10 odpovedí, prečo by mal zákazník nakúpiť u vás

Zamyslite sa a napíšte si 10 vecí, prečo sa zákazníkovi oplatí nakúpiť práve vo vašom eshope.

Tip 45: Zistite, či vaše texty majú správny kontrast voči pozadiu

Správny kontrast je dôležitý, aby sa zákazníkom ľahšie čítali texty na vašom eshope.

Tip 44: Naučte sa vyretušovať fotky svojich produktov

Pekné fotky vám predajú tovar. Najlepšie je nájsť si profesionálneho fotografa, ktorý ma skúsenosti a vie nafotiť perfektné fotky.

Tip 43: Zožeňte na ulici 10 testerov

Zastavte na rušnom mieste 10 ľudí a presvedčte ich, aby si našli 10 minút na otestovanie vášho eshopu.

Tip 42: Zistite, či váš eshop neobsahuje chyby

Nájsť chyby na eshope vám pomôže aj prehliadač Google Chrome. Ako na to?

Tip 41: Neskrývajte sa za kontaktný formulár

Kto ste, čo ste a čo robíte? Ukážte sa! Napíšte si parádnu stránku O nás a dovoľte zákazníkom, aby sa s vami zoznámili.

Tip 40: Zmeňte označenie produktov

Pripravte sa na to, že budete mať viac produktov, už na začiatku pri rozbiehaní eshopu. Vhodné číslovanie skladu vám ušetrí kopu času neskôr.

Tip 39: Pridajte nadpis H2 do najpredávanejších produktov

Podporte svoje najpredávanejšie produkty pridaním nadpisu úrovne H2 do popisu produktov.

Tip 38: Upravte dizajn a šablónu vášho eshopu na responzívny

Stále viac ľudí surfuje po internete cez mobilné zariadenia. Aj váš eshop by sa mal prispôsobiť tomuto trendu a ponúknuť zákazníkom responzívny dizajn eshopu.

Tip 37: Navštevujte konferencie so zameraním na eshopy

V Čechách aj na Slovensku je niekoľko konferencií alebo stretnutí ľudí, ktoré sú zamerané na eshopy.

Tip 36: Kúpte si statív

Nemusíte si hneď najímať profesionálneho fotografa, aby ste mali perfektné fotky produktov v eshope. Kúpte si statív.

Tip 35: Začnite používať skype

Podporte komunikáciu so zákazníkmi tak, že im ponúknete viac spôsobov, ako s vami môžu nadviazať kontakt.

Tip 34: Vylepšite si ďakovnú stránku po finalizácii objednávky

Dnes už slovo ďakujem nestačí. Ako sa dá ďakovná stránka po odoslaní objednávky vylepšiť?

Tip 33: Napíšte svoju prvú PR správu a umiestnite ju na sme.sk

Ak ste doteraz žiadny PR článok nenapísali, pustite sa do toho hneď. Nie ste si istí, ako ho napísať? Oslovte copywritera.

Tip 32: Pridajte odstavec textu s názvom „Odborník radí“

Do najpredávanejších produktov pridajte odstavec textu s názvom „Odborník radí“. Poskytnete viac informácii zákazníkom a zvýšite dôveryhodnosť eshopu.

Tip 31: Dajte si ciele, čo chcete dosiahnuť

Ak to myslíte s eshopom vážne, začnite si dávať ciele. Nehráme sa, predsa, na guličky. Cieľom týchto tipov je, aby ste zväčšili návštevnosť eshopu, a tým…

Tip 30: Napíšte si frázu ako budete dvíhať telefón

Haló. Prosím. Áno. Ako má zákazník vedieť, kam sa dovolal, keď sa mu nepredstavíte hneď po prijatí hovoru?

Tip 29: Previažte články v blogu s produktami v eshope

Interné prelinkovanie zlepší vaše pozície vo vyhľadávačoch. Upozorní roboty vyhľadávačov na to, ako spolu obsah súvisí.

Tip 28: Vytvorte si podstránku o nákupe

Užívatelia potrebujú vedieť poštovné predtým než si objednajú. Zvýšite si šancu, že nakúpia práve u vás, ak im dôležité informácie o nákupe zhrniete na jednej…

Tip 27: Vytvorte si youtube profil

Nezanedbávajte komunikáciu so zákazníkmi na sociálnych sieťach. Založte si youtube profil a nahrajte tam videá.

Tip 26: Nájdite 10 blogov, ktoré píšu články aj o vašom segmente

Oslovte blogerov, ktorí píšu články a recenzie o podobných produktoch ako predávate vy.

Tip 25: Vyskúšajte zľavový portál

Cez zľavové portály si môžete spraviť pekné promo, ktoré Vás nebude veľa stáť.

Tip 22: Spravte vaše logo klikateľným

Spravte vaše logo klikateľným s preklikom na úvodnú stránku vášho eshopu.

Tip 21: Vygenerujte si sitemap.xml

Súbor sitemap.xml napovie robotom vyhľadávačov ako majú váš eshop indexovať.

Tip 20: Upravte si texty emailov

Email je spôsob komunikácie medzi vami a zákazníkom. Mali by ste emailom venovať viac pozornosti a času.

Tip 19: Spíšte všetky procesy pre zamestnancov

Spíšte si procesy činností, ktoré budú slúžiť ako manuál pre zamestnancov. Ak procesy napíšete raz, nemusíte to dvakrát vysvetľovať.

Tip 18: Pridajte na eshop chatovací systém

Uľahčite zákazníkom komunikáciu a ponúknite im možnosť chatovať s vami. Je to rýchly a efektívny spôsob komunikovania.

Tip 17: Vytvorte návod ako zadať reklamáciu

Uľahčite užívateľom podávanie reklamácií. Zadajte si pravidlá a spôsob podania reklamácie a vytvorte reklamačný formulár.

Tip 16: Aktívne veďte telefonát

Ste spokojní s tým ako vediete telefonáty so zákazníkmi? Skúste vaše telefonovanie trochu vylepšiť.

tip 15: Kúpte si fotobox

Fotky predávajú! Kúpte si fotobox, aby ste nafotili kvalitné a pekné fotky, ktoré čo najreálnejšie vystihnú váš produkt.

Tip 8: Ukážte svoje konkurenčné výhody

Prečo by si mal zákazník nakúpiť práve u vás? Spíšte si výhody vášho eshopu a vyberte štyri najlepšie.

Tip 7: Zobrazujte cenu poštovného čo najskôr

Užívateľov zaujíma koľko u vás stojí poštovné. Nezatajujte, neskývajte to pred nimi, pretože opustia váš eshop a nakúpia v inom.

Tip 6: Prepojte si váš eshop s Google Search Console

Prepojte si váš eshop s Google Webmaster Tools alebo po novom Google Search Console.

Tip 5: Zistite, či sa Váš eshop zobrazuje dostatočne rýchlo

Nenechajte svojich zákazníkov čakať. Zistite ako rýchlo sa načítavajú stránky Vášho eshopu, vyskúšajte tieto nástroje:

Tip 4: Nebojte sa o sebe písať

Ak sa vám niečo podarí, napíšte o tom. Ak ste mali zaujímavý zážitok s klientom, napíšte o tom. Ak sa vám niečo nepodarilo, napíšte o…

Tip 3: Pridajte do detailu produktu video

Internet je na 60% o videách a toto číslo rastie. Na natočenie pekného videa stačí bežný smartfón a trochu kreativity.

Tip 2: Užívatelia milujú unboxing

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Unboxing je trend rozbaľovania balíkov. Čo je na rozbalení balíčka také úžasné? Skúste si zadať do vyhľadávanie Google slovo „unboxing“ a uvidíte.

Tip 1: Napíšte na úvodnú stránku hlavný nadpis, kto ste a čo predávate

Prvý kontakt so zákazníkom je práve úvodná stránka Vášho eshopu. Kliknite si na tú svoju a spýtajte sa sami seba: „Hovorí moja úvodka o tom,…

Uvádzame nový seriál: 151 tipov ako vylepšiť váš eshop

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Rozhodli sme sa pomôcť všetkým, ktorí potrebujú vylepšiť svoj eshop. 151 dní budeme písať seriál o tom, ako nakopnúť existujúci eshop. Chcete vyšší obrat a viac…

SEO v roku 2015 – nové metódy optimalizovania obsahu

Prečítajte si rôzne stratégie, ktoré vám ukážu, ako optimalizovať obsah webových stránok v tomto roku.

Chcete vedieť ako vybudovať úspešný eshop? Prečítajte si náš nový ebook.

Internetové obchody sú trendom súčasnosti. Stále viac užívateľov preferuje nákup cez internet. Aby boli eshopy pre zákazníkov atraktívne, mali by ich majitelia správne postupovať už…

21 prvotriednych ukážok dizajnu webového formulára

V prípade, že webové online formuláre sú navrhnuté dobre, pomáhajú ľuďom jednoduchšie sa registrovať na stránke, odoberať newslettre, nakupovať… Na druhej strane, zle zrealizované formuláre môžu byť pre potencionálnych…

Prezentácia z prednášky Kontrola kvality webového projektu

Zúčastnili sme sa Wordcamp Slovensko 2015 a prispeli sme aj prednáškou Kontrola kvality webového projektu, ktorú bol prezentovať náš CEO Ivan Potančok. Na prednáške ste…

Pozývame vás na prednášku Kontrola kvality webového projektu

Vibration sa zúčastní aj tohtoročného WordCamp Slovensko. Náš CEO Ivan bude mať zaujímavú prednášku „Kontrola kvality webového projektu“. 18. apríla nesmiete chýbať na FIIT STU…

Vibration nájdete v nových, krajších priestoroch

Na starej adrese nás už nehľadajte. Zostávame na tej istej ulici, meníme iba číslo. Presťahovali sme sa o pár budov ďalej na Štefánikovu 47. Sedíme…

Pricemania Academy otvára piatu sezónu

Čoraz viac ľudí dnes túži po práci, ktorá by ich bavila, po flexibilnom pracovnom čase a, samozrejme, vysokých zárobkoch. Rozbehnúť vlastný biznis však nemusí byť…

7 užitočných WordPress pluginov pre integráciu Google features

Hľadáte spôsob, ako nakopnúť webové stránky? Pozrite si nasledujúce free WordPress pluginy pre integráciu Google služieb. Google ponúka širokú škálu nástrojov pre spoločnosti aj jednotlivcov. Metriky…

Pozrite si prezentáciu nástroje na riadenie tímu

Náš CEO Ivan Potančok prednášal na BarCamp Bratislava 2014, ktorý prvýkrát organizovalo vibration. Prednáška sa zamerala na nástroje, s ktorými pracujeme denne vo vibration –…

Želáme Vám veselé Vianoce a šťastný nový rok 2015!

Pre všetkých klientov a priateľov digitálnej agentúry vibration a systému pre úspešné eshopy sellio sme pripravili pekné prianie k blížiacim sa vianočným sviatkom a do…

10 tipov ako na web s nízkym rozpočtom

Máte obmedzený rozpočet na tvorbu webu, ale chceli by ste podnikať aj v online prostredí? Máme pre Vás zopár tipov ako spraviť web a ušetriť.

Aký bol workshop SEO pre pokročilých v PricemaniaAcademy?

Vo vibration sa pravidelne vzdelávame, aby sme svojim klientom poskytovali čo najlepšie služby. Tak som sa vybrala do Pricemania Academy, naučiť sa niečo nové zo…

Užitočné testovanie dostupnosti vašich webov zo službou Site24x7

Nie je pravidlom, že keď máte zaplatený hosting, ste skutečne 24 hodín 7 dní v týždni aj dostupný. Ale si to overiť? Skúste využiť nástroj…

Organizujeme BarCamp Bratislava 2014

Po piatich rokoch sa v Bratislave opäť uskutoční BarCamp, sieť otvorených konferencií organizovaných po celom svete. Je to (ne)konferencia pre ľudí, ktorí majú chuť zdieľať…

Erasmus experience at vibration

by Vicky Antonopoulou They say “all good things come to an end”. Six months passed after my arriving in the beautiful city of Bratislava and…

Novinka od Google – služba Moja Firma

Na trh sa dostala nová služba z dielne Google z názvom Moja firma. Je určená všetkým vlastníkom firiem, ktorým záleží na svojich zákazníkoch. Služba spája na jednom…

Štýlujme wordpress šablóny rýchlejšie

Na WordCamp Slovensko 2014 prednášal náš CEO Ivan Potančok o Bootstrap 3 a LESS a vysvetlil ako zrýchliť štýlovanie šablón. Pozrite si jeho prezentáciu.

How a trip can change your life

The desire for traveling and the desire for new experiences, brought me one day from Greece in beautiful Bratislava.

Ďalší web z našej dielne – sedackyphase.sk

Ak hľadáte kvalitnú, modernú, pohodlnú sedačku v najlepších poťahových materiáloch a farebných variáciách určite hľadajte na sedačkyphase.sk. Pre jedného z našich najlepších klientov sme vytvorili…

Budúcnosť internetu je vo webových službách

Či už podnikáte alebo si len chcete jednoduchšie manažovať svoju prácu, začnite používať automatizované webové služby(web services). Zapier alebo IFTTT budete určite radi používať.

Responzívny dizajn stránky alebo mobilná aplikácia?

Niektorí klienti sa rozhodujú medzi responzívnym dizajnom svojej webstránky a mobilnou aplikáciou. Výber z týchto dvoch možností nie je až taký zložitý ako sa zdá. Treba len…

Spustili sme nový web – setmont.sk

Ak Vám je doma zima máme pre Vás riešenie. Spustili sme web pre nášho partnera, stavebnú firmu SET-MONT,s.r.o.  Pre klienta sme navrhli dizajn a vytvorili…

Upravte si fotky vo Vašom eshope s Pixlr Editor

Obrázky, ktoré umiestňujete na svoj eshop sú dôležitou súčasťou eshopu a dopĺňajú obsah, preto musia byť kvalitné a riadne upravené. Upravte si fotky na Váš eshop pomocou…

Šetrite čas s Google Tag Manager

Google Tag Manager je jednoduchý a spoľahlivý nástroj, ktorý Vám uľahčí prácu s tagmi. Môžete riadiť svoje tagy a konfigurovať Vaše mobilné aplikácie sami. Máte k…

Zrýchlite Vaše stránky s Google PageSpeed

Page Speed ​​vyhodnocuje výkon z pohľadu klienta, meria aká je doba načítania stránky. To znamená čas, od kedy užívateľ vyžiada novú stránku až po okamih,…

Odporúčania ako správne robiť web stránky priamo od Google

Osvedčené postupy ako pomôcť Google nájsť, prehliadať a indexovať Vaše stránky. Pridŕžanie sa nasledovných pokynov pomôže Google nájsť, indexovať a hodnotiť Vaše stránky. Aj keď…

Prototypovanie s Bootstrap a Less prednáška

Náš CEO Ivan Potančok prednášal o prototypovaní na WEBEXPO Prague 2013. V rámci prednášky uviedol praktické príklady používania Bootstrap. Vysvetlil prečo je lepšie používať Bootstrap namiesto…

Vedenie účtovníctva prezentácia pre JK TAX, s. r. o

Prezentácia firmy JK TAX, s. r. o., ktorá zabezpečuje vedenie jednoduchého aj podvojného účtovníctva a ostatné služby týkajúce sa Vášho podnikania:

Desatoro starostlivosti o zákazníka Vášho eshopu

Starostlivosť o zákazníka je neoddeliteľnou súčasťou každého biznisu a nemali by ste ju brať ako službu navyše. Bez zákazníkov by Vaše podnikanie nemalo zmysel. A keď…

5 zásad, ktorých sa pevne držíme

Naša práca nás baví a do projektov dávame všetko. Máme zásady, vďaka ktorým robíme našu prácu ešte efektívnejšie a so skvelými výsledkami.

Hľadáme front-end developera

Si šikovný front end developer, kľudne aj junior? Máš chuť učiť sa nové veci? Pridaj sa k nám!

Spravujte svoju firmu s Asana

Asana je aplikácia na zlepšenie komunikácie a spolupráce vo Vašom pracovnom tíme. Má mnoho funkcií a použitie je jednoduché. Vytvoríte si asana účet, pomenujete svoje…

Spustili sme online cenový konfigurátor

Chceli by ste dopredu vedieť, koľko by Vás stála skriňa? Vyskúšajte si cenový konfigurátor, ktorý sme vytvorili pre woodservice.sk. V šiestich krokoch si vytvoríte skriňu…

Mylné SEO techniky

Existuje celý rad mylných informácií o tom čo je SEO a ako ho dobre robiť. Odborníci, ktorý sa tým zaoberajú sa stále snažia nachádzať nové…

Zacieľte Vašu reklamu na tých správnych ľudí cez remarketing

V Google AdWords okrem klasicky zobrazovaných reklám môžete nastaviť aj remarketing kampaň. Líši sa spôsobom zacielenia na skupiny užívateľov. Remarketing funguje na princípe súborov Cookies. Špeciálny…

Ako sa starať o eshop na sociálnych sieťach?

Aby zákazník nakúpil vo Vašom eshope, musí o Vás vedieť. A čo je lepšie na šírenie informácii ako sociálne siete? Integrujte sociálne siete do Vášho eshopu na…

Programovanie na mieru

Ak rozmýšľate o webovej aplikácii máte na výber z viac možností. Existujú open source riešenia ako wordpress, magento, rôzne CRM systémy. Musíte sa, však, prispôsobovať…

Ako znížiť počet opustených košíkov v eshope?

Viete, čo je jedna z hlavných príčin prečo zákazníci opúšťajú nákupný košík vo Vašom eshope? Keď zbadajú výšku poštovného a balného až v poslednom kroku a je príliš vysoká,…

Prečo si nechať vytvoriť dizajn eshopu na mieru?

Plánujete vytvoriť vlastný internetový obchod, ale stále sa neviete rozhodnúť či využívať prenajatú šablónu, alebo investovať a nechať si navrhnúť vlastný dizajn eshopu? Pri rozhodovaní je…

Stavebné firmy – zabudnite na katalógy

Katalógy, pdf, čítačky pdf, to už je minulosť! Prečo zobrazujete svojim potencionálnym klientom balasty cez ďalšie médiá? Prečo človek musí niečo externé stiahnuť a nainštalovať, aby…

Čo musí obsahovať úspešný eshop

Každý internetový obchod by mal byť pekný a prehľadný, ak chcete mať veľa spokojných zákazníkov. Grafický dizajn musí byť prispôsobený tovaru alebo službám, ktoré predávate. Pochopiteľne,…

Tvoríš dizajn? Tvor ho u nás!

Hľadáme kreatívneho dizajnéra pre naše projekty. Ak máš dizajn v krvi, patríš k nám!

Zhodnotenie Wordcamp Slovensko 2013

Ako spoluorganizátori WordCamp Slovensko by sme sa chceli poďakovať všetkým zúčastneným. Akcia vyšla nad očakávania a radi sme pomohli s organizáciou. Plodné boli nielen prednášky…

Spustenie podporných webstránok pre naše služby

Spustili sme štyri nové stránky, aby sme podporili náš web. Pozrite si ich stručný prehľad.

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Ivan Potančok CEO

+421915263443

info@vibration.sk

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt