Zacieľte Vašu reklamu na tých správnych ľudí cez remarketing

V Google AdWords okrem klasicky zobrazovaných reklám môžete nastaviť aj remarketing kampaň. Líši sa spôsobom zacielenia na skupiny užívateľov. Remarketing funguje na princípe súborov Cookies. Špeciálny kód, ktorý Vám vygeneruje AdWords, ale aj Analytics, vložíte na každú stránku vo Vašom eshope, a potom zobrazujete reklamu tým, ktorí danú stránku navštívili. Načo je to dobré?

Pointa remarketingu je v  oslovení ľudí, ktorí už Vaše stránky navštívili. Väčšina užívateľov neurobí nákup pri prvej návšteve eshopu. Preto je tu možnosť ako týchto ľudí zaujať a priviesť ich späť, aby svoj nákup dokončili.

Ako si zvoliť publikum?

Remarketing-Google-AdWordsV prvom rade je treba vedieť na akých užívateľov sa chcete zacieliť. Na tých, čo navštívili konkrétny produkt vo Vašom eshope, alebo na tých čo opustili nákupný košík, alebo aj na všetkých, ktorí prišli na úvodnú stránku. Na základe URL vytvárate rôzne skupiny.

Výborná možnosť je tvorba vlastných kombinácii. To znamená, že môžete určiť ako skupinu, na ktorú je zacialená reklama, tých ľudí, ktorí vstúpili do košíka, ale už sa im nezobrazila ďakovná stránka po nákupe. To sú tí, ktorí nákup plánovali spraviť, ale z nejakého dôvodu si to rozmysleli.

Trvanie členstva a frekvencia zobrazovania reklamy

Jedná sa o obdobie, v ktorom chcete ponechať cookie v počítači daného užívateľa a zameriavať sa na neho. Prednastavené trvanie je 30 dní, ale Vy si ho môžete zmeniť až na 540 dní pomocou Analytics. To sa Vám oplatí hlavne ak máte obchod s malou návštevnosťou. Pomocou vlastných kombinácií publika si viete nastaviť aj zobrazovanie užívateľom napríklad po 60 dňoch a nie tým, ktorí tam boli pred 30 dňami.

Frekvencia zobrazovania reklamy je tiež dôležitý údaj. Môžete si nastaviť ako často sa zobrazí reklama danému užívateľovi denne, týždenne alebo mesačne. Myslite pritom na to, aby Vaša reklama nezačala ľudí otravovať. Frekvenciu nastavujte podľa Vašich obchodných cieľov a reklamou sa pripomínajte radšej menej často.

Užívatelia, ktorým zobrazujete tieto reklamy Vás už poznajú. Preto vymyslite dobrú kampaň ako ich prilákať späť. V Google AdWords môžete robiť textové reklamy, videá, animácie aj obrázky. Využite tieto možnosti a pripomínajte sa Vašim zákazníkom.

Oslovte užívateľov, u ktorých máte najväčšiu šancu na konverzie. My Vám radi vytvoríme reklamu a nastavíme účet AdWords podľa Vašich požiadaviek.

Páči sa vám článok?

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Vladimír Donič hlavný konzultant

+421 948 368 636

vladimir.donic@vibration.sk

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt