Tip 93: Vyskúšajte A/B testovanie pre zvýšenie konverzií – vibration.sk Tip 93: Vyskúšajte A/B testovanie pre zvýšenie konverzií – vibration.sk Tip 93: Vyskúšajte A/B testovanie pre zvýšenie konverzií – vibration.sk Tip 93: Vyskúšajte A/B testovanie pre zvýšenie konverzií – vibration.sk Tip 93: Vyskúšajte A/B testovanie pre zvýšenie konverzií – vibration.sk Tip 93: Vyskúšajte A/B testovanie pre zvýšenie konverzií – vibration.sk

Tip 93: Vyskúšajte A/B testovanie pre zvýšenie konverzií

Ak chcete robiť zmeny na eshope a neviete, aká zmena je najlepšia a prinesie najviac konverzií, otestujte dve varianty. Využite A/B testovanie, aby ste zistili, čo pritiahne vašich zákazníkov k vykonaniu požadovanej akcie.

Môžete testovať zmeny dizajnu, grafiky, bannerov, reklamných kampaní, newsletterov,.. Vždy porovnávate dve verzie s cieľom určiť, ktorá je výkonnejšia.

Výhody, ktoré prináša A/B testovanie

  • Zvýšenie objemu predaja
  • Viac vyplnených formulárov
  • Viac registrovaných zákazníkov
  • Viac kliknutí
  • Viac zdieľaní

ab testovanie

Ak si neviete rady ako zvýšiť konverzie, poradíme vám. Kontaktujte nás.

Páči sa vám článok?

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Vladimír Donič Account manager

+421 948 368 636

vladimir.donic@vibration.sk

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt