Tip 93: Vyskúšajte A/B testovanie pre zvýšenie konverzií

Ak chcete robiť zmeny na eshope a neviete, aká zmena je najlepšia a prinesie najviac konverzií, otestujte dve varianty. Využite A/B testovanie, aby ste zistili, čo pritiahne vašich zákazníkov k vykonaniu požadovanej akcie.

Môžete testovať zmeny dizajnu, grafiky, bannerov, reklamných kampaní, newsletterov,.. Vždy porovnávate dve verzie s cieľom určiť, ktorá je výkonnejšia.

Výhody, ktoré prináša A/B testovanie

  • Zvýšenie objemu predaja
  • Viac vyplnených formulárov
  • Viac registrovaných zákazníkov
  • Viac kliknutí
  • Viac zdieľaní

ab testovanie

Ak si neviete rady ako zvýšiť konverzie, poradíme vám. Kontaktujte nás.

Páči sa vám článok?

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt