Tip 93: Vyskúšajte A/B testovanie pre zvýšenie konverzií

ab testovanie

Ak chcete robiť zmeny na eshope a neviete, aká zmena je najlepšia a prinesie najviac konverzií, otestujte dve varianty. Využite A/B testovanie, aby ste zistili, čo pritiahne vašich zákazníkov k vykonaniu požadovanej akcie.

Môžete testovať zmeny dizajnu, grafiky, bannerov, reklamných kampaní, newsletterov,.. Vždy porovnávate dve verzie s cieľom určiť, ktorá je výkonnejšia.

Výhody, ktoré prináša A/B testovanie

  • Zvýšenie objemu predaja
  • Viac vyplnených formulárov
  • Viac registrovaných zákazníkov
  • Viac kliknutí
  • Viac zdieľaní

ab testovanie

Ak si neviete rady ako zvýšiť konverzie, poradíme vám. Kontaktujte nás.

Autor

Katarína Krutá

online marketing a SEO je moje hobby. vediem divíziu internetového marketingu vo vibration. Schvaľujem obsah na web, analyzujem ho a posúvam klientov k úspechu. milujem knihy, cestovanie a pozitívnych ľudí.

Zanechať komentár

mohlo by vás zaujímať

ArchitektiOnline.sk

Spustili sme alfa verziu portálu architektionline.sk

Tip 62: Časovanie automatického publikovania príspevkov na vašom blogu

Píšte viac pútavého obsahu na vašom eshope. Máme pre...

Predstavenie teamu vibration -junior programátor Martin

Čo robíš mimo pracovnej doby najradšej? Zájdem do posilňovne,...

Tip 68: Ako nastaviť v Google Analytics meranie e-commerce?

Prepojte si Google Analytics s eshopom a získavajte tak...

presvedčili sme vás?

Ak sa chcete niečo spýtať, napíšte nám.

Odpovieme čo najskôr.

00421 915 263 443

info@vibration.sk