Tip 71: Používajte značky(tagy) k produktom a článkom

Pracujte na textoch na vašom eshope. Pridajte si štítky k produktom aj k článkom a zjednodušte navigáciu v eshope.

Štítky(značky, tagy) sú popisné kľúčové slová alebo frázy, ktoré združujú jednotlivé produkty do nových skupín.

Príklad: Predávate tričká rôznych strihov a veľkostí. Ku každému červenému tričku pridáte štítok “červené tričká” a keď používateľ klikne na tento štítok, zobrazia sa mu všetky červené tričká, ktorým ste ho priradili. Takže ak hľadá iba červené oblečenie, tak sa ľahko zorientuje.

Nepíšte príliš všeobecné štítky, práveže sa snažte produkt, čo najšpecifickejšie opísať.

Vyhľadávače majú štítky radi, no myslite na to, že ich vytvárate hlavne pre používateľov eshopu.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Páči sa vám článok?

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Vladimír Donič hlavný konzultant

+421 948 368 636

vladimir.donic@vibration.sk

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt