Články autora Dárius Polák

Typo3 vs. WordPress: výhody a nevýhody jednotlivých systémov

Pre väčšinu webstránok je CMS (Content Management System) základným nástrojom, ktorý pomôže vytvoriť a manažovať webstránku jednoduchšie. Existuje množstvo CMS systémov, ktoré majú rôzne funkcie…

10 webdizajnových trendov pre rok 2019

Inovatívne riešenia neobchádzajú ani webdizajn. V niektorých rokoch dizajnové trendy tlačili smerom k bujnej kreativite v podobe ilustráciách plných energie, odvážnych farebných schémach a asymetrických…

Typo3: výborné CMS pre väčšie obsahové webové stránky

V rámci našej firmy sme pridali do nášho portfólia CMS Typo 3. WordPress totiž nie je ani zďaleka jediný CMS systém, ktorý sa dá využiť…

13 tipov, čo predávať v e-shope v roku 2019

Rok 2019 je ďalší rok, kedy môžete urobiť krok vpred. Môže to byť rok, kedy začnete naplno podnikať v e-commerce, otestujete nové produkty, vyskúšate nové marketingové…

WhatsApp ako nový komunikačný nástroj so zákazníkmi

WhatsApp je jedna z najpopulárnejších messaging aplikácii. Mesačne má vyše 1,5 miliardy aktívnych používateľov a denne sa tu vymení okolo 60 miliárd správ. Pre firmy predstavuje…

Bezpečnosť pri cestovaní: ako ochrániť svoje súkromie, zariadenia, dáta a peniaze pred zneužitím a krádežou

Keďže sme remote firma a radi veľa cestujeme, prinášame vám zoznam tipov, ako ochrániť vaše dáta a hlavne peniaze pred zneužitím. Keď cestujeme, často s nami…

Hlasové vyhľadávanie – je vaše SEO pripravené na novú formu vyhľadávania?

SEO je mŕtve! To je už dlho používaný výrok skeptikmi, ktorí si myslia, že na SEO nezáleží. Pravda je však opak. Google (hlavne) a Bing (tak…

Chatbot pre B2B – ako vám môže jednoduchý nástroj pomôcť zvýšiť konverzie

Keď niekto povie slovo „Bot,“ väčšina ľudí si zrejme predstaví ikonického R2D2 z Hviezdnych vojen. V skutočnosti však chatbot pre B2B vyzerá skôr takto: zdroj fotografie: martechadvisor.com…

B2B mobile e-commerce a prečo by ho veľkoobchodníci nemali podceňovať

Veľkoobchodníci a distribútori dlho považovali e-commerce iba za dodatočné riešenie. To už však nemôžu. B2B predaje sa rezolútne pohybujú smerom k online a predovšetkým smerom k mobilom v rámci  B2B…

Kompletný návod pre B2B content marketing

B2B content marketing môže byť veľmi náročný a v nasledujúcich rokoch bude čoraz viac ťažší. Preto sme sa rozhodli spísať obsiahly, detailný návod o content marketingu určeného pre…

Čo má spoločné B2B a B2C e-commerce a prečo by sa mali učiť jeden od druhého

B2B a B2C spoločnosti dlho pôsobili v odlišných odvetviach. Na jednej strane máme spoločnosti ako Salesforce alebo GE (General Electrics), ktorých produkty a služby pomáhajú iným podnikom lepšie…

Top 5 dôvodov, prečo by mali B2B spoločnosti automatizovať svoj marketing

Pokiaľ ide o marketing, B2B čelí unikátnym výzvam. Ktoré metódy treba použiť pre zvýšenie počtu zákazníkov? Ako vytvoriť dlhodobé vzťahy so zákazníkmi? Aký bude na to…

Informačná architektúra – čo to je, ako ju vytvoriť a ako ju môžete využiť pre zvýšenie konverzií?

Kľúčom k úspešnému marketingu je dobre zrealizovaný plán. Príprava je však rovnako dôležitá, avšak často podceňovaná. Jednou z týchto podceňovaných častí býva práve informačná architektúra….

10 jednoduchých tipov pre písanie presvedčivých webových textov

Je to častá chyba, ktorú robia aj skúsenejší copywriteri. Keď píšete webové texty, na koho myslíte? Predstavujete si svojho potenciálneho zákazníka, ako číta váš text?…

7 najdôležitejších dôvodov, prečo je WordPress najvhodnejší pre firemný blog

Či už ste v podnikaní začiatočník alebo skúsený borec, viete jednu vec – je dôležité sa vedieť odlíšiť. To je v dnešnom svete pomerne ťažké. Konkurencia je…

Mega checklist pred spustením e-shopu

Funkčná webstránka predstavuje dôležitý nástroj vášho podnikania. Obzvlášť v prípade, ak je váš predmet podnikania e-shop. Perfektný web v dnešnom svete predstavuje umenie. Je to ako…

Aké výhody prinesie B2B e-commerce pre váš veľkoobchod ?

V predchádzajúcom článku sme predstavili B2B e-commerce, najrýchlejšie rastúci segment B2B trhu. Dnes v tejto téme budeme pokračovať a rozoberieme si detailnejšie výhody a prečo je pre veľkoobchod B2B…

Zoznámte sa s B2B e-commerce, najrýchlejšie rastúcim segmentom B2B

Vývoj v digitalizácii sa dotkol aj B2B segmentu. Trh sa prirodzene mení a iba tie spoločnosti, ktoré sú ochotné sa prispôsobiť môžu rásť a profitovať ďalej. Ako…

Evolúcia webdizajnu, alebo ako sme sa za 30 rokov na obrazovke dostali od zopár riadkov textu po vizuálny koncert

Viete si predstaviť svoj život bez internetu? Skôr nie, ako áno. Každý deň predsa využívame svoj smartfón, tablet alebo počítač na surfovanie a hľadanie užitočných informácii, zaujímavých…

predstavenie teamu vibration – content manager Nela

Čo robíš mimo pracovnej doby? Trávim čas s mojimi priateľmi. Rada chodím do galérií za umením. V zime snowboardujem a v lete bajkujem. Nepohrdnem dobrým…

Potrebujete riešenie na mieru?
Kontaktujte nás!

Ivan Potančok CEO

+421 915 263 443

info@vibration.sk

Alebo vyplňte krátky formulár

Zadať dopyt