Články autora Dárius Polák
V tomto článku sa pozrieme na to, čím by mal byť e-shop v roku 2021, či už z hľadiska funkcií, dizajnu, marketingu alebo platforme, na…
Tak ako v roku 2020, aj tento sa pozrieme na trendy pre webdizajn, ktoré ovplyvnia webstránky najviac. Niektoré sú tu už niekoľko rokov a niektoré…
Platba je posledný a hlavný krok k dokončeniu objednávky. Je to často krok, v ktorom zákazník odíde, nakoľko nie je spokojný s dostupnými možnosťami. Výber…
Tento článok sme pre vás aktualizovali. Pozrite si najnovšie trendy z roku 2021. Čo predávať v roku 2020? Tento rok sa už rozbehol, avšak bude…
Vo vibration fungujeme ako semi remote firma. Máme vlastné kancelárie v Bratislave, kde sa stretáva časť tímu. Tieto priestory využívame aj na stretnutia s klientami….
V tomto článku sa dozviete 5 trendov pre UX a 5 trendov pre webdizajn pre rok 2020 Už každoročne píšeme predikcie, ako sa bude uberať…
B2B, v skratke Business-to-Business, predstavuje firmy, ktoré predávajú svoje produkty a služby ďalším firmám. Online predaj zmenil spôsob predaja vo všetkých sektoroch, čo platí aj…
Sklad e-shopu hrá kľúčovú rolu v objednávkovom procese. Štíhly a efektívny sklad udržuje predaj plynulý. Naopak, príliš veľa zásob a dezorganizácia zbytočne spomaľuje proces predaja. Ako sa…
Magento, spoločnosť, ktorá stojí za populárnou platformou pre e-shopy, oficiálne oznámila koniec pre svoju platformu Magento 1. Po dekáde vývoja sa platforma dočká svojho konca…
Ak ste vývojárom JavaScript aplikácii, už ste určite počuli niečo Vue.js a jeho nadstavbe Nuxt.js. No možno neviete o čom je celý rozruch. Zrejme sa pýtate: „Načo potrebujem…
Vytvorenie novej webstránky na WordPresse si vyžaduje určité plánovanie a rozhodovanie. Jedným zo základných rozhodnutí je výber, či chcete mať vytvorenú šablónu na mieru, alebo chcete…
Počas poslednej dekády B2B marketéri zmenili svoje zameranie. Nesústredia sa už na zdroje, ale vytváranie tržieb. Snažia sa o rovnováhu medzi zvyšovaním tržieb a čo najväčšou návratnosťou…
Live chat sa stal pevnou súčasťou online zákazníckej podpory. Väčšina moderných webstránok prichádza spolu so známym tlačidlom na chat. Pokiaľ je implementovaný správne, môže poskytnúť…
Podcast predstavuje ďalší spôsob, ako rozšíriť svoj content marketing a odlíšiť sa od konkurencie. Je to zvukový záznam na internete, ktorý sa dá vypočuť, alebo…
Hlasové vyhľadávanie a jeho dopad na SEO sme prvýkrát spomenuli v roku 2017. Ako to už v tomto odvetví býva, za dva roky sa technológia…
Pre väčšinu webstránok je CMS (Content Management System) základným nástrojom, ktorý pomôže vytvoriť a manažovať webstránku jednoduchšie. Existuje množstvo CMS systémov, ktoré majú rôzne funkcie…
Inovatívne riešenia neobchádzajú ani webdizajn. V niektorých rokoch dizajnové trendy tlačili smerom k bujnej kreativite v podobe ilustráciách plných energie, odvážnych farebných schémach a asymetrických…
V rámci našej firmy sme pridali do nášho portfólia CMS Typo 3. WordPress totiž nie je ani zďaleka jediný CMS systém, ktorý sa dá využiť…
S novými e-shopovými trendami pre vás prichádzame každý rok. Prečítajte si aj aktuálne trendy za rok 2020 a 2021. Rok 2019 je ďalší rok, kedy…
WhatsApp je jedna z najpopulárnejších messaging aplikácii. Mesačne má vyše 1,5 miliardy aktívnych používateľov a denne sa tu vymení okolo 60 miliárd správ. Pre firmy predstavuje…
Keďže sme remote firma a radi veľa cestujeme, prinášame vám zoznam tipov, ako ochrániť vaše dáta a hlavne peniaze pred zneužitím. Keď cestujeme, často s nami…
SEO je mŕtve! To je už dlho používaný výrok skeptikmi, ktorí si myslia, že na SEO nezáleží. Pravda je však opak. Google (hlavne) a Bing (tak…
Keď niekto povie slovo „Bot,“ väčšina ľudí si zrejme predstaví ikonického R2D2 z Hviezdnych vojen. V skutočnosti však chatbot pre B2B vyzerá skôr takto: zdroj fotografie: martechadvisor.com…
Veľkoobchodníci a distribútori dlho považovali e-commerce iba za dodatočné riešenie. To už však nemôžu. B2B predaje sa rezolútne pohybujú smerom k online a predovšetkým smerom k mobilom v rámci B2B…
B2B content marketing môže byť veľmi náročný a v nasledujúcich rokoch bude čoraz viac ťažší. Preto sme sa rozhodli spísať obsiahly, detailný návod o content marketingu určeného pre…
B2B a B2C spoločnosti dlho pôsobili v odlišných odvetviach. Na jednej strane máme spoločnosti ako Salesforce alebo GE (General Electrics), ktorých produkty a služby pomáhajú iným podnikom lepšie…
Pokiaľ ide o marketing, B2B čelí unikátnym výzvam. Ktoré metódy treba použiť pre zvýšenie počtu zákazníkov? Ako vytvoriť dlhodobé vzťahy so zákazníkmi? Aký bude na to…
Kľúčom k úspešnému marketingu je dobre zrealizovaný plán. Príprava je však rovnako dôležitá, avšak často podceňovaná. Jednou z týchto podceňovaných častí býva práve informačná architektúra….
Je to častá chyba, ktorú robia aj skúsenejší copywriteri. Keď píšete webové texty, na koho myslíte? Predstavujete si svojho potenciálneho zákazníka, ako číta váš text?…
Či už ste v podnikaní začiatočník alebo skúsený borec, viete jednu vec – je dôležité sa vedieť odlíšiť. To je v dnešnom svete pomerne ťažké. Konkurencia je…
Funkčná webstránka predstavuje dôležitý nástroj vášho podnikania. Obzvlášť v prípade, ak je váš predmet podnikania e-shop. Perfektný web v dnešnom svete predstavuje umenie. Je to ako…
V predchádzajúcom článku sme predstavili B2B e-commerce, najrýchlejšie rastúci segment B2B trhu. Dnes v tejto téme budeme pokračovať a rozoberieme si detailnejšie výhody a prečo je pre veľkoobchod B2B…
Vývoj v digitalizácii sa dotkol aj B2B segmentu. Trh sa prirodzene mení a iba tie spoločnosti, ktoré sú ochotné sa prispôsobiť môžu rásť a profitovať ďalej. Ako…
Viete si predstaviť svoj život bez internetu? Skôr nie, ako áno. Každý deň predsa využívame svoj smartfón, tablet alebo počítač na surfovanie a hľadanie užitočných informácii, zaujímavých…
Čo robíš mimo pracovnej doby? Trávim čas s mojimi priateľmi. Rada chodím do galérií za umením. V zime snowboardujem a v lete bajkujem. Nepohrdnem dobrým…