Mailchimp je skvelá online služba na posielanie pekných emailov vašim zákazníkom. Čo Mailchimp dokáže a prečo ho používame aj my?
Mailchimp vám umožní posielať emaily, ktoré neskončia v spame. Zákazníkov oslovíte správami s pekným dizajnom, môžete ich tiež zdieľať na sociálnych sieťach, a sledovať štatistiky.
Výhody používania Mailchimp-u
- Neobmedzený počet príjemcov pošty – Gmail napríklad obmedzuje počet odoslaných emailov na 500 za deň. Ak sa pokúsite poslať jeden email desiatkam príjemcov naraz, aj tak väčšinou skončia v spame.
- Možnosť automaticky sa odhlásiť pre príjemcov – Odoberatelia, ktorých obťažujú emaily od vás, sa môžu kedykoľvek odhlásiť. Mailchimp sa ich spýta, prečo sa odhlasujú a vy dostanete spätnú väzbu.
- Predpripravené šablóny emailov – V Mailchimp-e nájdete množstvo šablón podľa kategórií. Ak si nevyberiete žiadny template, môžete si ho vyskladať podľa seba.
- Emaily sa dajú čítať ako HTML alebo plain text, či zobraziť v browseri. KEďže stále rastie počet ľudí, ktorí otvárajú emaily na mobilných zariadeniach, Mailchimp vám ukáže ako sa zobrazí vaša kampaň na mobile.
- Viete, kto otvoril email od vás, koľkokrát a kedy – Kampaň, ktorú ste odoslali môžete detailne sledovať.
Ako začať s Mailchimp-om
- Zaregistrujte sa na stránke http://mailchimp.com/. Vyplňte svoj firemný profil.
- Importujte existujúci zoznam kontaktov hromadne, prípadne po jednom.
- Vytvorte si template. Použiť môžete množstvo ponúkaných šablón.
- Vytvorte kampaň a odošlite.
Koľko za Mailchimp zaplatíte?
Ak máte menej ako 2000 odoberateľov dokopy vo vašich zoznamoch, nemusíte zaplatiť nič. Môžete im poslať až 12 000 emailov zadarmo v rámci jedného mesiaca.
Ak nechcete byť obmedzovaný počtom odoslaných emailov, môžete si zaplatiť za službu buď mesačne alebo nepravidelne, pred odoslaním emailov. Počet emailov nebude limitovaný a platiť budete podľa toho, koľko máte odoberateľov.